image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Film: Mamă, ce zi! ( Mother's Day)


Sunt fana filmelor care se adresează unei anumite sărbători. Mi-a plăcut la nebunie filmul Ziua îndrăgostiților din 2010 și având în vedere că tot Garry Marshall regiza și acest film, am decis că trebuie să ajung la Mamă, ce zi. Recunosc, titlul în română s-a potrivit perfect cu ziua pe care o avusem așa că încă de la intrarea în cinema știam că o să văd un film interesant. Dacă am fost plăcut impresionată? Ca să afli trebuie să citești recenzia în continuare.
 
Mamă, ce zi este un film pentru și despre cea mai importantă persoană din viața oricui. Despre mame în toate posturile, despre femei care și-au construit o carieră și au uitat de importanța familiei, despre minciuni spuse doar pentru a nu strica relațiile cu părinții și despre tați care încearcă să se descurce cu femeile din viața lor.


Filmul are atât de multe personaje încât atunci când a început să ruleze mi-a fost teamă că nu o să reușesc să țin pasul cu toate poveștile. M-am înșelat pentru că scenariul este făcut în așa manieră încât să poți să te familiarizezi cu toate personajele, să înveți poveștile lor și să te bucuri odată cu ele.

Cel mai important aspect al acestui film este faptul că te face să râzi și să plângi în același timp. Timp de 118 minute m-am amuzat copios din cauza unora dintre personaje. Recunosc, una dintre povești mi s-a părut extrem de tristă, dar ca să aflați despre ce poveste vorbesc și dacă a avut un final fericit sau nu, trebuie să ajungeți la cinema.

Filmul te face să te simți bine și eu una abia aștept să i-l arăt mamei pentru că sunt sigură că o să îi placă foarte mult. Așa ar trebui să faci și tu. Nu aștepta până de ziua mamei pentru a vedea acest film.


Filmul apare în cinema pe 13 mai, distribuit de Freeman Entertainment.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu