image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Film: Capitanul America: Razboi Civil


Menționez încă de pe acum că dacă nu ați văzut celelalte 2 filme cu Căpitanul America și Avengers ar trebui să vă faceți timp să le vedeți pentru că sunt absolut uimitoare și vă vor ajuta să înțelegeți mai bine acțiunea din Război Civil, un film care aduce în prim plan un număr impresionant de supereroi.

M-am declarat întotdeauna o fană Marvel și, de fiecare dată când un film din această serie iese, eu îmi aleg un preferat. De data aceasta am avut în piept( nu vă mint, uitați-vă la pozele făcute la eveniment) un scut pe care scria #teamIronMan și am avut așteptări mari de la Tony Stark( Robert Downey Jr.). În acest film am reușit să găsesc un Iron Man la fel de sarcastic ca de obicei( de asta îl și iubim, nu-i așa?), un Căpitan America care nu se poate conforma la o serie de reguli, un Om Păianjen care te face să râzi cu gura până la urechi și mulți alți eroi care abia așteaptă să fie descoperiți de voi în cinema.


Film începe în forță. Căpitanul America împreună cu ceilalți supereroi încearcă să prindă un villan pe care îl căutau de mult timp. Și da, reușesc să facă acest lucru( binele învinge întotdeauna, nu?), dar de data aceasta vedem și efectele negative pe care o bătălie de acest fel îl are atunci când lupta se dă în locuri populate. Se pare că a avea puteri și a vrea să ajuți nu este suficient și din acest motiv mai mult de 100 de țări vor să semneze un acord cu Căpitanul America și prietenii lui prin care aceștia să fie nevoiți să intervină doar când le este cerut acest lucru. După cum poți să îți dai seama supereroii se împart în două tabere. Cine crezi că va învinge? 

Ce m-a impresionat cel mai tare la acest film au fost efectele speciale care au fost extrem de bine lucrate și care au reușit să mă aducă mult mai aproape de acțiune. Filmul trebuie văzut neapărat în Imax pentru că a fost special realizat pentru acest tip de sală. Scenele de luptă sunt  ireal de bine realizate, preferata mea fiind cea de pe aeroport când, pentru câteva minute, i-am văzut pe toți supereroii în același cadru, într-o confruntare a părerilor și nu numai.


Din punctul meu de vedere, singura problemă a acestui film a fost faptul că mă așteptam ca motivația lui Baron Zemo( Daniel Bruhl) să fi fost una și mai puternică, având în vedere că el stă la baza tuturor neînțelegerile din film.

Cele 146 de minute trec fără să îți dai seama, filmul ajunge la final iar tu nu poți decât să te întrebi ” oare ce se va întâmpla în filmul următor?”. În plus, să nu cumva să vă mișcați de pe scaun pentru că de data aceasta avem două scene after credit și vă spun că o să vreți cu siguranță să le vedeți pe amândouă!

Căpitanul America: Război Civil este un film despre dreptate, putere și prietenie, un film care îi aduce pe același ecran pe unii dintre cei mai iubiți supereroi ai seriei Marvel.


Filmul intră în cinematografe din 6 mai distribuit de CineForum.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu