image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Carte: Gătește cu mine- cartea semnată Florin Dumitrescu

Sursă http://www.pisica-neagra.ro



Sunt o persoană care iubește să încerce lucruri noi așa că săptămâna trecută am ajuns la lansarea cărții de bucate a lui Florin Dumitrescu. Pe la lansări de cărți am mai ajuns, dar nu mai fusesem niciodată la lansarea unei cărți ca aceasta așa că eram destul de entuziastmată pentru că nu  prea știam la ce să mă aștept.

Lansarea a avut loc în restaurantul Point aflat într-o zonă centrală a Bucureștiului, la numai 10 minute de Romană. Imediat ce am ajuns la locație, Florin Dumitrescu ne-a întâmpinat și a început să ne vorbească despre carte, despre faptul că el a lansat o colecție de ” rețete pentru acasă”. În fapt, ni s-a spus că nu trebuie să ne așteptăm la o carte clasică de bucate, pentru că Gătește cu mine se dorește a fi puțin mai mult de atât.

Răsfoind cartea am fost surprins plăcută să îl descopăr pe copilul, adolescentul și adultul Florin Dumitrescu. Cartea urmărește evoluția acestuia, cele 42 de rețete au fost atent alese pentru că ele sunt cele care îl reprezintă pe Florin Dumitrescu cel mai bine. Am avut norocul de a asista și la o conferință în care acesta ne-a citit câteva rânduri din carte și vă pot spune că abia așteptam să ajung acasă să pot citi mai multe.

Sursă http://www.pisica-neagra.ro/




Cartea semnată de Florin Dumitrescu cuprinde 42 de rețete, printre care: supă de legume cu tăiței de casă, creveți cu usturoi, ardei iute și roșii, midii în sos de vin și ierburi proaspete, risotto cu șofran, plăcintă de berbecuț, tartă cu cătină și multe altele. 

În cartea Gătește cu mine se găsesc „de la mâncărurile bunicii mele, cele cu care am crescut și rețete care mi-au marcat cariera, până la preparatele care m-au făcut să înteleg cât de mult contează să gătești cu drag și din iubire.” a completat Florin Dumitrescu.
 
Proiectul Gătește cu mine este susținut de LIDL și San Pellegrino, cartea cu același nume fiind publicată de editura Coreus. Gătește cu mine de Florin Dumitrescu va fi disponibilă în toate magazinele LIDL la un preț special: 39,99 ron. Se va găsi de asemenea on-line la www.librarie.net si în locațiile selecționate, prețul recomandat fiind de 49,99 ron. Amănunte pe www.florindumitrescu.ro . 



Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu