image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Once upon a... trip: Cernica


Viața mea este extrem de agitată. Nu mă plâng, ador lucrurile pe care le fac și sunt bucuroasă atunci când pot spune că un proiect a ieșit exact așa cum îmi doream eu, dar asta nu înseamnă că din când în când nu vreau o pauză. Da, sunt zile în care nu știu cum să fug mai departe de oraș, zile în care am nevoie doar de o melodie bună și o destinație de vis în care să petrec câteva ore alături de el. Așa s-a întâmplat vinerea trecută, în acea zi călduroasă care  ne-a uimit pe toți pentru că a alungat toți norii de ploaie și ne-a făcut să lăsăm gecile în casă. Ne-am străduit vreo 2 ore să găsim un loc unde să mergem, voiam ceva aproape de București, un loc liniștit, pe unde să nu fie mașini și oameni zgomotoși și, mai ales, voiam un loc unde nu mai fusesem niciodată. Așa am ales să plecăm spre Cernica, un loc pe care ni-l recomandaseră câteva persoane, dar unde nu credeam că vom ajunge prea curând.


Până acolo am făcut în jur de 40 de minute având în vedere că mini excursia a avut loc într-o vineri după amiaza. În mod normal drumul se face mult mai rapid, în 20 de minute, deci dacă sunteți în căutarea unui loc aproape de București, Cernica este răspunsul tuturor căutărilor voastre. Drumul nu este neapărat spectaculos, dar în momentul când ajungi aproape de destinație ești întâmpinat de un câmp întins și, dacă ai norocul nostru, acolo vei reuși să vezi unul dintre cele mai frumoase apusuri.



Cernica este un loc liniștit, o oază de relaxare. Mânăstirea este exact pe lac iar priveliștea este mai mult decât minunată. Faptul că nu există case pe lângă face ca locul să fie unul de vis, genul acela de loc pe care îl vezi prin documentare și îți tot propui să ajungi acolo. Noi ne-am plimbat cam 2 ore prin împrejurimi, am făcut o mulțime de poze, ne-am încărcat bateriile și am văzut un apus cu zeci de culori.


Dacă ar trebui să asemăn acest loc cu un altul, l-aș asemăna cu Snagovul, ambele fiind ideea ideală pentru o ieșire în aer liber atunci când vrei să scapi de aglomerația orașului. Să mergem la Cernica a fost o idee foarte bună și o să ne întoarcem cu siguranță, dacă nu pentru peisaj și liniște, pentru cățelușul de la mânăstire care făcea tumbe în iarbă și pe care copiii îl iubeau.





Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu