image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Film: Războinicul vânător și Crăiasa Zăpezii


Deși a trecut de mult vremea în care citeam basme, eu pot spune că am rămas adepta acestora. Fie că vorbim despre cărți sau filme, întotdeauna mă voi arăta interesată atunci când vine vorba despre o poveste care să aibă la bază un personaj din copilărie sau o poveste de atunci. Am ajuns la Războinicul vânător și Crăiasa Zăpezii având destul de multe dubii despre poveste pentru că nu credeam că voi fi surprinsă, dar se pare că au sunt una dintre aceia care au văzut filmul și au trăit fiecare clipă la maximum.

Povestea este destul de alambilicată și este destul de greu să o rezumi în doar câteva cuvinte. Ajungem să aflăm că mama vitregă a Albei ca Zăpada este sora Crăiasei Zăpezii și încet încet ne este spusă povestea celor două. Trebuie să știți că sora cea mică, Crăiasa Zăpezii nu a avut din totdeauna inima de gheață și că acesta este momentul cel mai bun să vedeți cum a apărut acest personaj pe care majoritatea dintre noi îl asociam cu venirea lunii decembrie. Despre vânător vă pot spune doar că apare în scenă odată cu transformarea surorii cele mici într-un personaj negativ, dar mai mult de atât nu o să aflați de la mine. 


Războinicul vânător și Crăiasa Zăpezii este un film despre familie, iubire și dezamăgire, o poveste ruptă din istorioarele pe care ni le spuneau bunicii când eram mici, o completare a informațiilor pe care le știam despre câteva dintre personaje. Eu am intrat destul de repede în poveste, am început să îmi pun tot felul de înterbări încă din prima clipă când a început să ruleze ecranizarea.

Actorii au fost aleși mănușă și ăsta a fost unul dintre motivele pentru care mie mi-a plăcut atât de mult filmul. Recunosc, cele două împărătese ale răului mi-au plăcut extrem de mult și, dacă mă întrebi pe mine, aș fi foarte încântată să văd o continuare a acestui film atâta timp cât ar fi cu aceeași actori.

Pentru mine cele 114 minute au trecut extraordinar de rapid mai ales că am stat cu sufletul la gură până în ultimul moment. Da, filmul are anumite părți unde devine previzibil, dar asta se întâmplă pentru că este un basm, o poveste al cărui final îl intuim cumva fiecare dintre noi. Începând de la peisaje, efectele 3D care mie mi-au plăcut extrem de mult( la un momentdat aveam impresia că sunt lovită în față de zăpadă) și ajungând până la scenariul propriu zis, eu mă consider mai mult decât încântată de acest film și chiar sper să mai apară încă unul!


Filmul intră în cinematografe pe 22 aprilie, distribuit de Ro Image 2000.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu