image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De ce numele meu îmi dă bătăi de cap?

Atunci când am ”invadat” mediul online am simțit că trebuie să fac asta folosind o poreclă. Numele meu era exagerat de comun așa că am spus că trebuie să găsesc ceva interesant, ceva unic, ceva care să mă reprezinte pe mine și numai pe mine. Atunci a apărut Duduș, o poreclă veche care a devenit un al treilea nume pentru mine. Întreabă-i pe toți oamenii care m-au cunoscut în perioada liceului iar ei nu își vor aminti de Andreea Nicoleta, ci de Duduș. 

Dar de ce spun că numele meu îmi dă bătăi de cap? Pentru că de când mă știu toți profesorii mi-au spus Mihaela. Nu, nu mă numesc așa, nu sărbătoresc Sf Mihai și Gavril și nu am ”față” de Mihaela( așa cum îmi spunea profesoara mea de română din generală. Dacă credeai că această adresare a rămas doar la nivel
doar profesorii îmi spuneau așa, trebuie neapărat să cunoști câțiva bloggeri cu care sunt prietenă, care mă cunosc de luni bune și care mă întreabă mereu ”Ce faci, Mihaela?”.

Ajunsă la facultate mi-am dat seama că totul devine serios și am ales să mă prezint peste tot drept Andreea. Blogul a crescut, am început să ajung la diferite evenimente, să cunosc oameni noi și totul a luat-o razna.

La evenimente trebuie mai întâi să îți găsești badge-ul ca mai apoi să poți intra în sală. Ei bine, badge-ul meu dispare întotdeauna. Mereu este într-un alt teanc. Uneori am atât numele cât și prenumele scrise, uneori doar numele și unul din prenume. Cel mai amuzant este atunci când apar drept ”Nicoleta M.”. Ascultă-mă pe mine când îți spun: atunci când port un astfel de badge mă întreb până și eu dacă este al meu. Uneori aștept să apară Nicoleta M. de nicăieri si să îmi spună că i-am furat identitatea.

Apoi mai apar vizionările de filme, care sunt destul de multe, dar numele meu mai mereu apare scris aiurea. Da, oamenii mă cunosc, ne salutăm, vorbim, dar atunci când vine vorba să fiu găsită pe lista invitaților, dacă ești în spatele meu, așteaptă-te să mai stai la coadă minimum 5 minute. 

Da, toată treaba asta cu numele este de-a dreptul agasantă. Sunt momente în care nici eu nu mai știu cum să mă prezint, momente în care mă apucă disperarea în fața unei liste în care nu mă regăsesc sau, din când în când, se întâmplă minunea de a primi câte un mail cu următoarea adresa” Dragă Mihaela” și atunci totul se năruie.

Nu știu dacă sunt singura care are problema asta, însă dacă și tu te confrunți cu o chestie asemănătoare aștept să îmi spui, ca să putem să găsim împreună o soluție.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu