image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Asian Restaurant& Bufet și ideea de ”all you can eat”



La invitația celor de la HTag PR am ajuns vinerea trecută la Asian Restaurant& Bufet, un nou local unde preparatele asiatice sunt ridicate la rang de artă. Având în vedere că nici eu și nici Andrei nu mai mâncasem până în acel moment preparate de acest tip, am fost foarte încântați să onorăm invitația și abia am așteptat seara cu pricina.


Pentru început trebuie să știi că în acest local  se poate mânca în regim ”All you can eat”, pentru 29 de lei la prânz( între orele 11:00- 15:00) și doar 69 de lei la cină( între orele 17:00- 23.00) în timpul săptămânii iar în weekend prețul de 69 de lei este valabil pentru orice interval orar. Pe lângă bufet, se poate comanda și din meniul a la carte, la care este oferit un desert din partea casei pentru comenzile peste 100 RON. Un alt lucru care mie mi s-a părut foarte interesant este faptul că dacă decizi să îți petreci ziua de naștere aici împreună cu 12 persoane sau mai mult, cei de la Asian Restaurant& Bufet îți oferă tortul cadou.


Încă de la intrare am fost primiți cu zâmbetul pe buze. Ni s-a făcut un tur al restaurantului și am fost plăcut impresionați să vedem că Asian Restaurant& Bufet are de toate: de la loc de joacă pentru copii, până la un spațiu special amenajat pentru petreceri mai mari și chiar până la un salon VIP.

Odată ajunși la mese am început să ne uităm peste mâncărurile care ne făceau cu ochiul. Recunosc că erau câteva preparate pe care voiam neapărat să le încerc, așa că festinul nostru a început în forță.


Primul lucru pe care l-am încercat a fost sushi, despre care toată lumea știe că este un preparat vedetă al bucătăriei asiatice, apoi am continuat cu pachețele de primăvară și cu tot felul de mâncăruri cu gusturi deosebite. Există totuși un lucru care ne-a plăcut mai mult decât orice altceva: faptul că bucătarii îți pot găti anumite preparate pe loc.

Atunci când în restaurant își face apariția bufetul pentru cină, o foarte mare parte a acestuia conține preparate crude din care îți poți alege preferatele iar acestea vor fi gătite chiar în fața ta. Cei doi bucătari dau o atenție impresionantă fiecărui preparat în parte iar mâncarea ajunge extrem de repede pe masa clientului. Printre preparatele pe care eu le-am gustat s-au aflat caracatița, vita și puiul, toate asezonate cu un sos incredibil de soia.


Ideea de ” all you can eat” sună foarte ciudată la început, însă consider că un resutaurant de acest fel este alegerea ideală atunci când vrei să încerci cât mai multe lucruri. Preparatele asiatice arată foarte bine așa că în momentul în care le vezi stai și te întrebi ”dar eu cu ce încep acum?”. Un alt lucru care mi-a plăcut extrem de tare la acest local este ideea de a nu face risipă. Clienții sunt invitați să își pună pe farfurie doar cantitatea pe care sunt siguri că o pot mânca pentru că oricând se pot întoarce să mai guste dintr-un preparat dacă le-a plăcut foarte mult.

În ceea ce privește desertul noi am optat pentru înghețată și găluști( al căror nume nu am putut să îl reținem), dar care ne-au fermecat cu adevărat( recunosc, aș mânca câteva chiar și acum, în timp ce scriu articolul!). Pentru iubitorii de ceai, aici o să găsiți câteva tipuri de ceai asiatic care sunt sigură că vor fi pe placul vostru.


Așa cum spuneam la început, niciunul din noi nu mai mâncase mâncare asiatică, dar după această vizită ne-am făcut o ideea clară în minte: ne vom întoarce cât de curând la Asian Restaurant& Bufet pentru că preparatele sunt cu adevărat impresionante, gustoase și pregătite cu multă grijă.

Asian Restaurant& Bufet se află pe Calea Vitan 11, sector 3 și este deschis zilnic între orele 11:00-23:00. Pentru mai multe detalii puteți accesa site-ul lor sau pagina de facebook.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu