image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Film: Allegiant


Încep această recenzie prin a vă spune că eu sunt una dintre acele persoane care a citit toate cele 4 cărți ale seriei Divergent( da, sunt 4carți, nu numai 3 așa cum probabil mulți dintre voi cred). Mi s-a părut destul de interesantă povestea, lumea creată, așa că abia așteptam să mai intru o dată în atmosfera distopică a filmului.

Vă spun încă de la început că nu am fost o fană a celei de-a treia cărți, finalul mi s-a părut cel mai bine ales, dar știam că filmul de astăzi avea să schimbe puțin detaliile problemei, știam că nu acesta va fi sfârșitul Divergenților așa că nu urma decât să ajung la vizionare și să sper ca filmul să mă ia prin surprindere. Dacă a reușit să facă asta? Ei bine, da! De un milion de ori da! Nu sunt eu fana ultimei cărți a seriei, dar filmul ăsta a reușit să îmi redeschidă apetitul pentru lumea războinică a lui Tris și Tobias.

La începutul filmului ne este reamintit ce s-a întâmplat în ultimele clipe ale filmului precedent. Avem un mister foarte greu de deslușit: ce se află în spatele zidurilor? Dar se pare că sunt foarte puțini aceia care vor putea să descopere necunoscutul, pentru că Evelyn( noua conducătoare) nu vrea să își asume niciun risc. Tris și Tobias, împreună cu alte câteva personaje vor reuși să escaladeze zidul, dar ceea ce vor descoperi dincolo de el este peste imaginația lor. Ce urmează să facă? Să se întoarcă acasă nu este o opțiune, iar oamenii prietenoși de dincolo de zid sunt doar niște străini. Pentru a afla mai multe despre acțiune, dar și pentru a vedea cum este conturată relația celor două personaje principale, o să vedeți doar mergând la cinema.


În film există câteva lucruri schimbate în ceea ce privește povestea inițială, dar acest lucru nu va face decât să îi bucure pe cei care cred că știu deja firul acțiunii și că nimic nu îi mai poate surprinde. Allegiant este despre schimbări, despre imagini absolut tulburătoare, despre încercarea de a schimba totul în bine. Este un film extrem de bine făcut, efectele speciale luându-ți cu adevărat răsuflarea. De fiecare dată când îmi imaginam lumea de dincolo de zid, mă gândeam la un loc distrus, dar modul în care a fost acest loc prezentat în film este de-a dreptul macabru: imaginați-vă o lume care nu mai există.

120 de minute trec repede iar faptul că va mai dura ceva până vei vedea care este finalul ecranizării( sper ca următorul film să apară cât mai repede) lasă o urmă destul de adâncă. Da, nu eram fana volumului trei a seriei și uite că acest film mi s-a părut cu adevărat incredibil, un amestec de personalități, de evenimente și de trăiri, genul acela de film distopic pe care nu ai cum să îl ratezi!


Allegiant are premierea în România pe 11 martie, cu o săptămână mai devreme decât în State și este distribuit de Freeman Entertainment.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu