image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Film: Pasiuni Periculoase( A Bigger Splash)


Pasiuni Periculoase este unul dintre puținele filme la care am ajuns fără să știu la ce să mă aștept. Înafara fatului că posterul m-a făcut să mă gândesc la vară, la piscină și soare, foarte mult soare, nu aveam idee despre ce este filmul. Uneori este mai bine așa.

Pasiuni Periculoase ne prezintă povestea a patru oameni, legați între ei de o prietenie foarte veche. Dar mai este ceva ce le apropie pe personajele noastre și anume secretele, pentru că fiecare dintre ele are o multitudine de secrete despre care ceilalți nu au nicio idee. Marianne este o cântăreață rock care se află cu iubitul său Paul în vacanță pentru că și-a pierdut vocea. Totul este perfect până în momentul în care la ușa acestora apare neinvitat Harry împreună cu o mică surpriză, fata sa despre care nu știa niciunul dintre ei, Penelope. Vacanța celor 4 va fi de neuitat, un amalgam de sentimente, de trăiri și de amintiri care îi vor urmări pentru tot restul vieții.
 

Am avut dreptate în ceea ce privea posterul, pentru că Pasiuni Periculoase este despre vară și piscină și soare, dar nu m-am gndit nicio clipă că acțiunea se va petrece în Italia, locul pe care eu îl iubesc cel mai mult pe lumea aceasta. Am fost în locuri ca cele prezentate în film așa că am fost extrem de entuziastmată când am văzut peisajele din film, m-au făcut să mă gândesc cu atâta nostalgie la o vacanță pe însoritele plaje...

Din punctul meu de vedere, deși filmul este trecut la categoria ”crimă” eu consider că este mai mult psihologic pentru că urmărește acțiunile personajelor și modul în care acestea interacționează unul cu celălat, modul în care se apropie unele de celelalte pentru ca mai târziu să se despartă.

Lucrul care nu mi-a prea plăcut la film a fost că uneori simțeam că nu îmi spune suficient de multe lucruri, ecranizarea are 2 ore, dar filmul vorbește în ultimele câteva minute mai mult decât a putut să o facă în prima oră. Înafară de acest lucru, pentru mine au rămas câteva lucruri neclare în ceea ce o privește pe Penelope, personajul cel mai misterios din tot filmul, dacă mă întrebați pe mine.


Filmul apare în cinematografe pe 4 martie, distribuit de Odeon Cineplex.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu