image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Film: Minte-mă frumos în Centrul Vechi


Încă de când am anunțat faptul că voi fi printre ambasadorii filmului Minte-mă frumos în Centrul Vechi mulți dintre voi ați așteptat recenzia. Ei bine, așteptarea a luat sfârșit pentru că acum 2 zile am ajuns la vizionarea de presă a filmului și nu vă pot spune decât că nu am suficiente cuvinte pentru a descrie filmul.

Am fost o mare fană a primului film Minte-mă frumos, așa că de data asta mă așteptam la ceva care să mă impresioneze cu adevărat, un film românesc care să le readucă aminte românilor că producțiile care se fac în țara noastră sunt cu adevărat interesante și merită urmărite.


Nu vreau să povestesc prea multe despre film, consider că fiecare dintre noi va trebui să meargă la vizionare fără a avea ceva în minte, fără a se fi interesat înainte despre subiect. Tot ceea ce trebuie să știți este faptul că acțiunea se petrece, așa după cum înțelegeți și din titlu, în Centrul Vechi și că personajele principale formează atât în timpul liber cât și în ceea ce privește munca lor, un cuplu. Da, Dora și Doru sunt actori și noua piesă de teatru parcă a fost scrisă special pentru ei!

În film apar extrem de multe tipologii umane, oameni simpli, oameni cu bani care cred că absolut totul poate fi cumpărat, cămătari, polițiști sub acoperire și mulți mulți actori. Nu mai zic că apariția câtorva persoane publice, printre care îi amintesc pe Codin Maticiuc, Virgil Ianțu și Viorel Lis, este absolut savuroasă, doi dintre ei jucând exact rolul pe care îl au și în viața reală( nu o să vă spun care, pentru asta trebuie să ajungeți voi la film)


Filmul a fost exact ceea ce aveam nevoie, o poveste romantică în timpul căreia am râs extrem de mult. Cele două personaje principale au reușit să facă o treabă extraordinară, publicul apaludându-i de foarte multe ori în timpul Q&A-ului. Scenele care m-au impresionat cel mai mult au fost cele filmate deasupra Centrului Vechi. După ce filmul s-a terminat am aflat că acestea au fost realizate cu o dronă și vă asigur că băieții care s-au ocupat de aceste cadre au făcut o treabă mai mult decât ok.

Un plus de amuzament i-l aduc filmului melodiile care apar din când în când pe fundal. Din nou, nu vă dau niciun indiciu, dar sunt 2 melodii la care nu m-aș fi așteptat niciodată să apară pe linia sonoră a unui film românesc.


Minte-mă frumos în centrul Vechi apare în cinematografe pe 1 aprilie și dacă ajungeți la el, fiți sigure că ascundeți rochia de mireasă foarte foarte bine( o să înțelegeți la ce mă refer după ce îl vedeți)!

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu