image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Film: Dragoste( Love 3D)


Din când în când ajung la anumite filme care la prima vedere nu mi se potrivesc deloc. Un lucru pe care l-am învățat în perioada în care am început să fiu o cinefilă înrăită a fost faptul că din când în când e posibil să găsești filme care, deși la prima vedere nu sunt pe gustul tău, e posibil să te facă să îți schimbi puțin părerea.

Dragoste este un film complicat. Un film care e posibil să nu le livreze tuturor spectatorilor aceleași idei, un film care e posibil să nu fie pe placul tuturor, un film cu conținut explicit care s-ar putea să îi deranjeze pe unii dintre cei veniți în sală. Dar pe lângă toate acestea, dacă lași la o parte toate scenele explicite, dacă încerci să vezi în filmul ăsta ceva mai mult decât scenele în care personajele se contopesc unul cu celălalt, este posibil ca povestea să ți se pară mai mult decât fascinantă.


În primele clipe ale filmului îl cunoaștem pe Murphy un bărbat care, deși are o familie fericită, pare sătul de toate lururile care sunt în jurul lui. Soția sa, frumoasa blondă cu ochi albaștrii nu reușește să îl scoată pe acesta din starea hipnotică în care a ajuns din cauza unui telefon dat în ziua de 1 ianuarie, așa că merge la plimbare cu copilul. În minutele ce se vor derula de acum înainte suntem introduși în povestea lui Murphy și a Electrei, ajungem să fim martorii unei iubiri care este mai presus de orice altceva. 

Așa cum spuneam la îneput, filmul are un conținut explicit ceea ce nu va fi neapărat pe gustul tuturor celor aflați în sală. Recunosc că au fost momente în care acțiunea filmului mi se părea că degenerează, că totul începe să se întâmple puțin aiurea, că este prea mult pentru un astfel de film. Dar în momentul în care am început să înțeleg povestea mi-am dat seama de ce regizorul a introdus toate acele scene în film. Nu asistăm la producerea unui film obișnuit, poate mulți oameni nu vor merge să îl vadă tocmai din cauza conținutului +18 ani pe care îl are, dar filmul acesta este ceva mai mult decât atât. 

În fața mea s-a derulat un film pe jumătate psihologic, un film în care mi s-a prezentat drama unui bărbat care iubea, dar pe care iubirea l-a distrus. Am lăsat deoparte scenele explicite și m-am concentrat pe iubirile care au trecut prin viața lui Murphy, am încercat să mă pun în locul unor personaje care erau atât de distruse încât nu reușeau să comunica așa cum ar fi trebuit. Filmul acesta este o dramă, un film în care nu contează neapărat scenele explicite( așa cum mulți s-ar putea să creadă) ci gândurile personajelor și relațiile care apar între ele.
 
Consider că singurul minus al filmului ar fi faptul că anumite scene ar fi putut fi tăiate, că cele 135 de minute au fost puțin cam mult. Există o anumită scenă în care apare un personaj ciudat, scenă pe care eu una nu am înțeles-o și pe care nu aș fi lăsat-o să apară în film. 


Dragoste nu este un film pentru toată lumea, este o poveste în care scene explicite se întrepătrund cu drama personajului principal reușind să creeze un film care aduce ceva nou.

Filmul a intrat în cinematografe pe 18 martie, distribuit de Independenta Film.


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu