image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Film: Batman vs Superman: Zorii Dreptății


Că sunt o iubitoare înrăită de filme nu mai este un secret pentru nimeni, dar ceea ce nu am subliniat niciodată îndeajuns de mult( dacă mă întrebi pe mine) este faptul că sunt total îndrăgostită de filmele cu eroi și nu numai! De-a lungul timpului am văzut toate desenele posibile cu super eroi așa că pot spune despre mine că sunt destul de familiară cu tot ce se întâmplă în acest univers. Filmul Batman vs Superman: Zorii Dreptății era unul dintre cele mai așteptate filme ale anului și faptul că am reușit să îl văd în sala IMAX a făcut ca experiența să fie una cu adevărat de neuitat.

Înainte să trecem la recenzie vreau să vă mai zic că eu așteptam filmul pentru Batman. Nu am fost niciodată fana lui Superman și nici nu cred că voi reuși vreodată să fiu, dar personajul lui Batman este unul care pe mine una m-a fermecat întotdeauna. Acum înțelegeți pentru cine am mers la film și de partea cui eram, nu-i așa? 


Batman vs Superman: Zorii Dreptății este un film destul de complex care necesită să aveți câteva cunoștințe despre eroii din DC Comics. Deși filmul începe într-o notă destul de lejeră, ne este repovestită drama prin care trece Bruce și care îl face să devină Batman ani mai târziu, este arătat momentul în care Superman este într-o confruntare distructivă cu inamicul său de moarte, ușor ușor în film apar extrem de multe personaje pe care nu ai cum să nu le aplauzi, personaje pe care nu te așteptai să le vezi în această ecranizare și care m-au făcut să întreb: când apare următorul film?

Atât Batman cât și Superman au fost interpretați într-un mod de zile mari, Ben Affleck și Henry Cavill ne-au reamintit de ce iubim super eroii și de ce cu toții ne-am fi dorit să împrumutăm câteva din super puterile lor. Dar așa cum spuneam încă de la începutul recenziei, pentru mine tot Batman a fost cel mai impresionant personaj din tot filmul!


Personajul care m-a impresionat cel mai mult a fost Lex intrpretat de Jesse Eisenberg, actorul care promite extrem de multe lucruri datorită interpretărilor absolut geniale. Vă spun încă de pe acum că nu cred că puteau să aleagă un actor mai bun pentru acest personaj. Iar dacă întrebarea pe care vi-o puneți toți este: de ce Lex nu este chel? Ei bine, mergeți la film și o să înțelegeți de ce. În plus, Wonder Woman, interpretată de Gal Gadot, a făcut un rol de zile mari și ne-a lăsat pe toți cu impresia că filmul ce va apărea în vara anului viitor va fi unul cu adevărat spectaculos.

Așa cum spuneam la început eu am văzut filmul în IMAX 3D și vă recomand și vouă să faceți același lucru pentru că efectele speciale folosite în acest film sunt cu adevărat spectaculoase și merită să fie trăite la intensitate maximă. 


Dacă mă întrebi pe mine, filmul ăsta este unul cu adevărat bun, un film de care orice pasionat al lumii DC Comics se va îndrăgostii iremediabil, un film al cărei continuări va fi extrem de așteptată.

Filmul apare în cinematografe pe 25 martie, distribuit de Freeman Entertainment.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu