image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Fac parte din campania „ Adoptă un film românesc”






La începutul anului acesta v-am vorbit despre cum vreau să mă împlic în cât mai multe proiecte și se pare că nu am putut să stau pe bară foarte mult timp. Atunci când mi s-a propus să fac parte din campania „ Adoptă un film românesc” am acceptat pe loc. De ce am făcut acest lucru? Pentru că de-a lungul timpului am văzut foarte multe filme românești care nu au fost apreciate la adevărata loc valoare, filme care nu au putut ajunge în cinema pentru că nu se credea în ele, filme bune care nu au ajuns la un public numeros. Sunt o fană a acestor filme, numai anul trecut am văzut câteva care mi-au plăcut extrem de tare, dar care, din păcate, nu au fost accesibile tuturor, așa că m-am decis că anul acesta vreau să fac și eu parte din schimbare, vreau ca filmele românești să crească și să ajungă la toată lumea.

Primul film pe care campania noastră în „ adoptă” este Minte-mă frumos în Centrul Vechi, un film care promite, un film cu actori la început de drum, dar și cu vedete de televiziune, un film despre care abia aștept să vă scriu mai multe aici.

Despre film

Personajele principale sunt Doru( Pavel Ulici) și Dora( Nicoleta Hâncu), un cuplu de tineri actori a căror poveste de dragoste trece prin multe încercări. Ițele se încurcă și se descurcă, iar de asta se fac vinovați atât colegii lor de la teatru, cât și personajele din exterior, care pun umărul la realizarea celei mai nebune comedii românești ale anului. 

Regizat de Iura Luncașu, filmul reunește nume tinere ale scenei teatrului românesc: Pavel Ulici, Nicoleta Hâncu, Antoaneta Zaharia, Marius Damian, Sorin Miron, Alexandru Unguru, Aida Economu, Diana Roman, dar și nume cunoscute și apreciate din lumea filmului: Coca Bloos, Adriana Trandafir, Emilian Oprea şi George Pişteranu. Alături de ei apar și vedete tv, precum Viorel Lis, Codin Maticiuc şi Virgil Ianţu.

Sinopsis

Cinci tineri actori pregătesc un spectacol într-un teatru din Centrul Vechi. Doru, Dora, Lucy, Alecu şi Freddie alcătuiesc un armonios pentagon amoros. Dora şi Lucy sunt îndrăgostite de Doru, dar Doru e îndrăgostit de păcănele. Alecu e îndrăgostit de Dora, dar se mulţumeşte cu Lucy. Lucy se mulţumeşte cu oricine. Oricând, oriunde. Cât despre Freddie… e greu de definit pe cine și ce iubește mai mult.
Un singur lucru e cert: cămătarii nu-l iubesc deloc pe Doru. Cu recuperatorii pe urmele lui, acesta apeleaza la Toni, care nu şi-a pierdut talentul de hacker exersat în „Minte-mă frumos”. Şi cum soția lui, Oana, şi-a pus în minte să-i năşească pe Dora şi Doru, Toni mai loveşte o dată. Cum era de asteptat, cel lovit va fi chiar Toni. Norocul lui că știe să se facă de râs ca nimeni altul.

Și totuși: ce caută Virgil Ianțu si Viorel Lis în toată îmbârligătura asta ? O caută cu lumânarea…
  



Filmat în toamna anului trecut în București, Minte-mă frumos în Centrul Vechi” va fi lansat în cinematografele din întreaga țară pe 1 aprilie. Vă așteptăm la film!

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu