image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Escape: Truescape







M-am gândit astăzi că ar trebui să vă povestesc despre un escape room ceva mai special, în care eu am fost pentru prima dată, dar coechipierii mei Iulia, Emil și Andrei au ajuns pentru a doua oară. Dacă vreți să știți cum a  fost posibil acest lucru trebuie să citiți articolul în întregime.

Camera celor de la Truescape nu este una nouă așa că mulți dintre voi este posibil să îi fi trecut pragul, dar nu vă gândiți că nu mai puteți merge o dată, pentru că din câte am înțeles de la colegii mei care erau la a doua vizită, puzzl-urile sunt schimbate în întregime.

Povestea camerei este una destul de interesantă: am fost 4 savanți pe care un rus i-a închis în laborator pentru a crea poțiunea pentru distrugerea lumii. Mai avem o oră până când munca noastră este terminată, dar pentru că nu vrem ca planeta să fie distrusă, alegem să ne împotrivim rusului și să încercăm să distrugem toată munca.

Cel mai interesant lucru din cameră, mi s-a părut, faptul că la începutul jocului toată lumea este legată și că pentru a putea evada trebuie să ne ajutăm unii pe alții. Eu am avut norocul de a fi prima care s-a dezlegat, dar Emil a petrecut o bună parte din timp legat, doar pentru că noi nu reușeam să deslușim un indiciu.

Camera are legătură cu știința, toate puzzle-urile sunt legate de chimie sau fizică. Deși rezolvarea lor este destul de simplă, noi ne-am încurat din cauza faptul că încercam să gândim totul la o scală mult prea mare. Singurul lucru de care ai nevoie în această cameră este atenția la detalii.

Mie una mi-a plăcut, mai ales laserul, care este cea mai bună parte a camerei. Deși au fost anumite elemente care nu m-au impresionat, camera rămâne una foarte bună de jucat în 4, credeți-mă că dacă mergeți mai mulți sau mai puțini nu va fi la fel de amuzant.

Pe cei de la Truescape îi găsiți  pe Strada Pache Protopopescu, nr 31.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu