image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Escape: Maratonul 60 Minutes


În ultimul timp am reluat evadările, dar dacă de fiecare dată descopeream câte o cameră, maximum două, de data asta am ajuns să fac ceva diferit: am încercat să evade din trei camere, toate ale celor de la 60 Minutes și, spre fericirea noastră, am reușit să evadăm din toate. Coechipierii mei au fost Andrei, Iulia, Andrei și Alex și despre camere urmează să citiți în rândurile de mai jos.

Prison Break a fost prima cameră în care am intrat și cea de care ne era cel mai frică. Auzisem de la atât de mulți oameni că este greu să evadezi încât ne era destul de teamă că s-ar putea să fim ghinioniști și să rămânem prizonieri pe viață. Nu s-a întâmplat acest lucru și, deși nu bătut recordul, am fost foarte încântați să aflăm că ne-am descurcat destul de bine. Numărul de jucători ar trebui, în mod normal, să fie egal, dar noi am reușit să divizăm 5 oameni în două echipe. Jocul nu necesită forță fizică sau calități ieșite din comun, cel mai important lucru de care aveți nevoie este munca în echipă, nu puteți să evadați atâta timp cât ceilalți prizonieri sunt încă încarcerați. Puzzle-urile au dificultate medie și totul este la vedere așa că nu vă faceți griji dacă în primă instanță nu prea știți de unde să începeți.

Black Magic a fost a doua cameră în care am intrat și cred că este una dintre camerele mele preferate în ceea ce privește decorul. Am intrat cu adevărat în bârlogul unei vrăjitoare, i-am descoperit poțiunile și am umblat prin sertarele închise pentru a reuși să furăm poțiunea vieții veșnice. Deși ni s-a spus că această cameră este puțin mai complicată, nouă nu ni s-a părut deloc și am reușit să evadăm în jumătate de oră. Camera este impresionantă prin faptul că imită exagerat de mult realitatea, toate puzzle-urile se îmbină perfect între ele și fac ca experiența trăită aici să fie una de neuitat.

Cea de-a treia cameră, și ultima, a fost I Spy, o cameră care nu excelează neapărat prin decor ci prin modul în care au fost create puzzle-urile. Este o cameră  medie ca dificultate iar ideea principală este să ieși cu tot cu valiza pe care o cauți în cameră, pentru că nu are niciun rost doar să găsești acest element fără a ieși. Avem în față o cameră ce se folosește de tehnologie, apar aici câteva gadgeturi pe care nu le-am mai văzut în alte părți iar acest lucru nu poate decât să mă bucure. Am reușit să evadăm și de aici în aproximativ jumătate de oră și ne-a părut destul de rău că nu mai exista nicio altă cameră, pentru că noi am fi vrut să mai jucăm.

Pe cei de la 60 minutes îi găsiți pe Strada I. L. Caragiale nr 29 sau direct pe pagina lor de facebook.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu