image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Zeii Egiptului


Atunci când m-am apucat de scris pe blog am făcut-o pentru mine și pentru că voiam să văd peste ani cum evoluez, dar asta s-a schimbat în momentul în care s-a creat o comunitate de oameni care mă citesc. Atunci mi-am dat seama că din când în când ar trebui să aduc ceva nou, câte un lucru despre mine pe care tu nu ai de unde să îl știi. Astăzi te anunț că două mari pasiuni ale mele s-au reunit într-un film absolut spectaculos. Vorbesc aici despre ”Egipt” și ”zei”, două cuvinte care s-au unit și au rezultat titlul filmului de astăzi.

Filmul ne spune povestea Egiptului din perioada în care era condus de zei. Îi întâlnim pe Osiris și Seth, fiii lui Ra, care ajung să se confrunte pentru succesiunea la tron. ”Luptă” este mult spus, pentru că doar unul dintre ei își dorește tronul, celălalt fiind actualul rege al Egiptului. Filmul urmărește ascensiunea lui Seth și încercarea disperată a lui Horus de a se întoarce pe tron, de a răzbuna moartea părinților și modul în care se va folosi de Bek pentru a face acest lucru. 


Am ajuns în sala de cinema cu gândul că voi vedea un film bun. Cel puțin așa se preconiza având în vedere că în rolurile principale urma să îi avem pe Gerard Butler și pe Nikolaj Coster- Waldau, două nume care au apărut destul de des în ecranizările scoase în ultimii ani. Vă spun încă de la început că cei doi fac niște roluri de excepție, că îmi pare rău pentru Nikolaj care întotdeauna are ceva în minus( o mână, un ochi...), dar și că Gerard Butler a reușit să mă farmece pentru a mia oară. Am regăsit în el exact ceea ce îmi doream de la cel ce urma să îl interpreteze pe Seth:  nebunie, putere și mult șarm.

Așa cum spuneam la începutul recenziei iubesc Egiptul și ador poveștile cu zei, mi se pare absolut genială ideea  cum că aceștia chiar ar fi trăit la un momentdat pe Pământ și ar fi condus omenirea iar filmul acesta  nu face altceva decât să te răscolească, să te introducă cu adevărat într-o poveste pe care altfel nu ai avea cum să o traiești. Efectele speciale sunt cu adevărat impresionante și am fost plăcut surprinsă de imaginile folosite în film, de modul în care au fost create piramidele și templele. Și trebuie să vă spun sincer că nu știu când au trecut cele 100 de minute pentru că Zeii Egiptului este un film care te prinde cu adevărat ca într-o vrajă și nu-ți mai dă drumul. 


Zeii Egiptului este un film despre putere, despre o civilizație care din anumite puncte de vedere o depășește pe a noastră, despre oameni și zei, despre prietenie, abandon și jertfă.

Filmul intră în cinematografe pe 26 februarie, distribuit de Ro Image.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu