image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Uescape


Escape room-urile au devenit un mod foarte drăguț de a îmi petrece anumite zile, așa că atunci când s-a planificat o altă evadare, nici nu am stat pe gânduri și am ales să merg acolo nu singură, ci însoțită de Emil, Raluca și un membru foarte important al echipei noastre- Minerii Internetului- Andrei, cel fără de care evadarea noastră ar fi fost mult mai grea. Vă spun încă de la început că am reușit să evadăm în 61 de minute și acest lucru doar din cauza faptului că ultimul puzzle ne-a pus în dificultate chiar și pe noi, fetele.

Prima încercare la care ne-au pus cei de la Uescape a fost să ne dăm seama unde trebuie să intrăm. Nu vă spun mai mult decât că aceștia au un sediu cu adevărat interesant, care se potrivește perfect cu ideea de mină, dar mai multe o să vedeți voi când o să îi vizitați.

Camera lor are ca tematică o mină. Mi-e foarte greu să vă spun ce se întâmplă în acea cameră fără a vă da spoilere, dar cu siguranță trebuie să știți că puzzle-urile pe care o să le întâlniți aici sunt cu adevărat unice, eu nemaintâlnid niciunul dintre ele în alte camere în care am mai fost până acum. Așa cum spuneam, am fost închiși intr-o mină din care se spune că nu a mai ieșit nimeni în viață și noi trebuie să ne folosim toate cunoștințele pe care le avem pentru a putea evada.

Camera nu este centrată neapărat pe lacăte sau încuietori, așa că un începător nu va avea nicio problemă să evadeze. Recunosc că o mână de ajutor foarte importantă ne-a dat Andrei, care era la prima lui cameră și care a reușit să ne surprindă pe toți.

Trebuie să știți că această cameră chiar pune la încercare anumite cunoștințe de bază pe care fiecare dintre noi ar trebui să le avem. Nu vă faceți griji, puzzle-urile nu sunt neapărat complicate, trebuie doar să fie privite dintr-o anumită perspectivă pentru a fi elucidat misterul din spatele lor.

Mina celor de la Uescape este cu adevărat impresionantă, o cameră cum nu am mai văzut până acum și credeți-mă că merită să ajungeți pe acolo chiar dacă sunteți începători sau nu.

Cei de la Uescape pot fi găsiți pe site-ul lor http://www.uescape.ro/ sau direct la sediul lor din Strada Speranțe, nr 31.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu