image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

SMS 2016




Acum cateva săptămâni vă povesteam despre cum o să ajung eu la primul eveniment de social media de anul acesta și despre cât de încântată sunt de această participare. Adevărul este că îmi era tare dor de un eveniment care este pe de-o parte educativ iar pe de cealaltă parte distractiv.

Printre speakerii de mâine se numără atât personalități pe care le-am mai ascultat până acum și care mi-au făcut o părere foarte bună despre ele, cât și oameni pe care nu i-am văzut niciodată în mediul offline, oameni de la care vreau să adun cât mai multe informații pentru a putea să le împărtășesc cu voi pe blog mai apoi.
Ziua va fi plină, evenimentul începe la ora 10 și se va termina..ei bine, asta încă nu știu să vă spun, dar sunt sigură că orele vor trece foarte repede, pentru ca asa se intample de fiecare data cand te simti bine in compania unor oameni frumosi.

Daca nu v-ati inscris la eveniment, imi pare rau sa va spun, dar o sa ratati o intalnire cu oameni din diverse domenii, oameni interesanti, dar promit ca revin pe blog cu o postare despre ce s-a intamplat acolo. In plus, puteti sa imi urmariti profilul de facebook pentru ca maine voi posta toate lucrurile interesante de la eveniment.

Abia astept sa ajung la SMS 2016 si sa ma intalnescu cu prietenii mei bloggeri, oamenii aia speciali care de fiecare data imi dau un vibe pozitiv, o stare de spirit buna!

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu