image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Năzdrăvanii din pădure. Speriosul sperioșilor.

 
Recunosc că nu am văzut niciunul din cele 3 filme apărute deja cu Năzdrăvanii din pădure. Nu cunoșteam personajele, nu știam care este firul poveștii, unicul lucru cunoscut era faptul că este un film despre animalele din pădure. Nu foarte multe detalii, așa-i?

Povestea filmului poate fi dedusă destul de ușor din titlu. Animalele din pădure își dau seama că lui Boog îi este frică ână și de umbra lui, dar atunci când acesta începe să se teamă și de un vârcolac, se decid că treuie să treacă la fapte. În încercarea de a îi trata fricile marelui urs, animalele reușesc să redeschidă sezonul de vânătoare din cauza lui Shaw, care este convins că a văzut un vârcolac în pădure. Ce se întâmplă în continuare? Asistăm la o vânătoare pe cinste, la prietenii ce se destramă și la glume destul de bune.


Fiind un film adresat celor mici, am decis că trebuie să iau cu mine un reprezentant al piticilor, care să îmi spună părerea despre film, pentru a fi sigură că am înțeles exact ceea ce trebuia. Vreți să vă spun care a fost părerea verișoarei mele de 5 ani? Ei bine, de sâmbătă vorbește încontinuu despre această vizionare, despre cât de mult i-au plăcut personajele și despre cât de amuzante i s-au părut anumite secvențe.

Durata, de aproximativ 70 de minute, este perfectă pentru că publicul căruia i se adresează filmul este format din pitici, despre care știm cu toții că nu prea pot fi ținuți locului o mare perioadă de timp.

Filmul ajunge exact acolo unde trebuie, copiii îl vor îndrăgii și vor vrea să vadă și celelalte părți imediat ce părăsesc sala de cinema( spun asta pentru că la noi așa s-a întâmplat, imediat ce a ajuns acasă verișoara mea a cerut să vadă celelalte părți ale filmului). 

 

Filmul apare în cinema pe 5 februarie, distribuit de Ro Image și Empire Film.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu