image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Mândrie. Prejudecată. Zombie


Mi-e greu să cred că există oameni care nu au auzit de cartea Mândrie și Prejudecată sau de filmul cu același nume din 2005. Sunt o împătimită a lecturilor, așa cum ți-ai dat seama din faptul că există o rubrică de recenzie de carte la mine pe blog. Am citit Mândrie și Prejudecată, mi-a plăcut foarte mult, dar atunci când am văzut ecranizarea din 2005 efectiv am rămas blocată de cât de frumoasă putea să fie povestea. Cam din cauza asta am vrut neapărat să ajung la Mândrie. prejudecată. Zombie, pentru că nu prea înțelegeam cum vor putea fi indroduse aceste creaturi fantastice într-o poveste atât de romantică.

Povestea filmului este aceeași din filmul din 2015. Aceleași 5 surori, aceeași încăpățânată, mereu în căutarea dragostei adevărate, Elizabeth și același domn Darcy. Singura diferență este introducerea zombilor, creaturi întoarse din morți pentru a schimba lumea așa cum o cunoaștem noi. Cele 5 surori au fost învățate, ca majoritatea oamenilor, să omoare zombi, să își păzească spatele una alteia, dar atunci când dragostea apare prin peisaj... ei bine, fiecare dintre ele mai lasă garda jos. Nu și Elizabeth, care caută un bărbat care să nu îi ceară să renunțe la armă.



Introducerea zombiilor în poveste pe mine un m-a dernajat absolut deloc. Având în vedere că știam deja povestea cărții, filmul a fost foarte ușor de urmărit, singura mea dilemă era: când ar putea să mai apară o creatură a nopții? Consider că aceste intervenții au fost făcute ok, exact atunci când trebuia și, deși am auzit câteva păreri opuse din partea unor cunoscuți, consider că filmul acesta este interesant de privit, atât timp cât îți plac filmele cu creaturi fantastice.

Consider că Lily James a reușit să intre în pielea personajului, interpretând-o pe frumoasa Elizabeth, dar pentru Darcy, Sam Riley nu ar fi fost prima mea opțiune.

Singurul minus al filmului, din punctul meu de vedere, îi vizează pe cei care știu deja povestea deoarece la un anumit moment ți-ai dori ca și firul narativ să fie puțin diferit, pentru a putea urmări filmul cu mai mult interes.  Cele 107 minute trec extrem de repede și la finalul lor mi-au lăsat o dorință arzătoare de a mai citi o dată minunata poveste.


Filmul apare în cinematografe pe 19 februarie, distribuit de InterCom Film.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu