image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Deadpool


Nu au fost multe filme pe care să le aștept în disperare, dar despre Deadpool vorbesc încontinuu de câteva luni. Trailer-ul m-a fermecat cu totul, iar eroul- care de fapt nu este erou- m-a fascinat de-a dreptul: știam că trebuie să îl văd! Când a venit ziua cea mare eram ca un copil mic. Îi disperasem pe toți prietenii mei cu faptul că merg să văd minunăția asta de erou îmbrăcat în roșu, dar nimeni nu îmi înțelegea entuziastmul. Rezultatul? La fiecare râset care se auzea dinspre prietenii mei, eu spuneam: v-am zis eu!

Deadpool este un erou mai neobișnuit. El nu vrea să ajute planeta, nu are de gând să salveze animale pe cale de dispariție sau bătânele cărora li s-a furat poșeta, el vrea să salveze o femeie. Și nu orice femeie, femeia pe care o iubește cu adevărat și care l-a făcut să devină anti-eroul îmbrăcat în spandex. 


Haide să vorbim puțin despre Ryan Reynolds, care reușește să schimbe cu acest rol toată istoria filmelor Marvel( din punctul meu de vedere). Actorul ăsta. înafară că va fi iubit de absolut toate fetele, face ca Deadpool să fie unul dintre cele mai bune filme din seria Marvel pe care le-am văzut eu până în acest moment. Umorul care însoțește fiecare scenă, sarcasmul personajului, dar și al producătorilor, duc această proiecție la un alt nivel. Nu avem în fața ochilor un personaj bun, ci un personaj care ne va descrie viața exact așa cum este ea, un personaj complex și complet.


Trimiterile la noul film din seria X Men au reușit să mă facă și mai curioasă în ceea ce privește ecranizarea care va ieși în mai, dar mai tristuță pentru că un personaj care rimează cu Poolvarine, nu este prezent în film.

Deadpool este filmul perfect pentru 14 februarie, este filmul pe care aș vrea să îl mai văd de câteva ori doar zilele acestea și este filmul care m-a făcut să uit de viața reală.

Un mic sfat, stați până la finalul filmului în sală! Nu vă mișcați de pe scaune atunci când începe să ruleze ecranul negru pentru că o să pierdeți cea mai bună parte a ecranizării și vă asigur că nu vreți asta!

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu