image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cum a fost la SMS 2016


Cum a fost la Social Media Summit? Ei bine, în primul rând desenul de mai sus vă explică în detaliu ce s-a întâmplat în timpul conferinței. Am avut parte de niște subiecte foarte drăguțe și importante, unele care mi-au deschis ochii și m-au făcut să îmi dau seama că vreau mai mult, iar altele care au fost mai tehnice, care îi vizau pe ceilalți, dar speakerii au fost atât de interenți încât totul mi s-a părut că totul a trecut într-o clipită.

Deși a fost prima dată când am participat la acest summit am realizat foarte repede de ce toată lumea era nerăbdătoare de eveniment. Social Media Summit nu este o întâlnire oarecare, este ”acea” întâlnire, cea care îți arată dacă ești bun, cât de bun ești și cât de bun ai putea deveni doar schimbând câteva lucruri esențiale la tine, la blogul tău, la pagina ta de facebook.


Lansarea campaniei ”Sunt un țăran” a fost primită de noi toți cu ropote de aplauze, cu multe postări pe facebook și cu un interes aparte. Trebuie să recunosc că această parte a fost una dintre preferatele mele de la conferință pentru că a dezvăluit modul în care noi am uitat cine suntem cu adevărat. Am uitat să îi apreciem pe cei din jurul nostru și am uitat să ne apreciem pe noi din cauza luptei contracronometru.

Cam asta s-a întâmplat în interiorul sălii, am auzit povești, am văzut listele cu cei mai buni bloggeri și mi-am dat seama că trebuie să fac mai multe pentru ca la un momentdat să ajungă și numele meu acolo. Să fim serioși, cine nu și-ar dori să apară pe acea listă?



Pe hol? Ei bine, acolo am făcut o multitudine de poze, eu nu le-am numărat, dar Gulia avea un record de bătut și ținea evidența. Am mâncat prăjituri excepționale, am primit tricouri cu mesaje și unii dintre noi au participat și la câteva concursuri. M-am reîntâlnit cu blogger dragi, cu oameni pe care altfel nu am cum să îi văd, dar și cu cei cu care mă întâlnescu mai mereu la filme.

Abia aștept următoarea ediție Social Media Summit, atunci când sper că blogul meu va fi crescut extrem de mult datorită sfaturilor pe care le-am primit anul acesta.

Stop routine. Start living.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu