image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Coralie- Neil Gaiman


Pentru că în 2016 am decis să schimb destul de multe lucruri la blog, am decis ca prima carte de anul ăsta să fie una mai specială. Mulțumesc pentru carte celor de la librăria online libris, locul cărților în limba română, dar și a cărților în limba engleză.

Coraline, este una dintre cărțile pe care o voiam de foarte mult timp. Deși este o carte care la prima vedere li se potrivește copiilor, odată ce o deschizi îți dai seama că povestea poate captiva pe oricine, de la copilul din vecini până la bătrânica simpatică care stă visavis. Coraline, o carte despre un vopil care își dorește un univers nou, despre schimbare și frici, dar cel mai important, o carte despre cum anumite uși nu treuie deschise niciodată.

Coraline se mută împreună cu familia ei într-o casă imensă, dar orașul este nou, așa că singurele cunoștințe ale copilei sunt vecinii, cele două bătâne și antrenorul de șoricei. Într-una din zile, când ploaia nu o lăsa să iasă afară, Coraline descoperă o ușă care inițial nu duce nicăieri, dar se pare că în timpul nopții ceva o îndeamnă să mai încerce o dată ușa, cine știe ce poate găsi acolo? Eu nu vă pot spune mai multe despre acțiune, dar credeți-mă că trebuie neapărat să puneți mâna pe această carte, pentru că povestea va ajunge cu siguranță la sufletul vostru.



Deși am văzut filmul înainte de a citi cartea, pot spune că am rămas plăcut surprinsă de poveste, care m-a prins deși știam finalul încă de la început. Coraline este o carte jucăușă, care te face să îți aduci aminte de zilele din copilărie în care părinții nu te înțelegeau și îți doreai să evadezi.

Cel mai simpatic personaj, pisica neagră care apare și pe coperta cărții, este un adevărat deliciu, cel puțin pe mine m-a distrat copios și m-a făcut să îmi doresc să intru și eu în povestea Coralinei, o poveste despre copii și animale, despre acceptare și vise, o carte din care ai câteva lecții importante de învățat.

Recomand această carte  tuturor oamenilor care vor să evadeze, deoarece împreună cu Coraline o să trăiți o poveste pe care altfel nu ați fi putut să o trăiți.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu