image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Furtună Extremă


Pentru că de câteva săptămâni suntem înghețați și la propriu și la figurat, cei de la Forum Film ne-au adus o ecranizare numai bună de privit pe vremea aceasta. Și nu, nu este vorba despre un film în care acțiunea se petrece într-un loc călduros, care să ne ducă cu gândul la vară, ci la Furtună extremă, filmul care are la bază viscolul. 

La Furtună Extremă am ajuns neștiind la ce să mă aștept. Auzisem păreri care nu îl făceau să devină un must-see, dar din fericire, ca de obicei, am ales să am propriile mele păreri despre ecranizare, și bine am făcut.

  

Chris Pine este un om drept, un om care nu crede în încălcarea regulilor, un adevărat ”soldat” al pazei de coastă. Întâlnirea cu Miriam este cel mai bun lucru care i s-a întâmplat în viață și pasul următor este căsătoria, doar că  o furtună se dezlănțuie și destinele personajelor noastre sunt puse în primejdie.  La polul opus, pe mare, întâlnim un petrolier, un mastodont de barcă care, din cauza furtunii, se rupe în două. Care ar fi fost șansele ca două astfel de petroliere să pățească acest lucru fix în același timp? Se pare că destul de mari pentru că asta se întâmplă. Bernie respectă ordinele șefului său și pleacă după oamenii din petrolier. Dar furtuna se întețește și căsătoria sa cu Miriam pare doar un vis. Nu știm cine va supraviețui, dar pe tot parcursul filmului avem câțiva preferați pe care sperăm să îi vedem înapoi acasă.

Deși părerile erau împărțite, am ajuns să țin destul de mult la acest film. Am văzut suficiente filme care redau atmosfera marină încât să pot spune că acesta mi-a plăcut cel mai mult de până acum. Furtuna este redată excelent, iar frigul pe care îl simt cei de la bordul petrolierului parcă îți intră în oase. Filmul este inspirat după o poveste reală și am fost extrem de curioasă să aflu care va fi finalul poveștii pentru că m-am atașat de unele dintre personaje. Un lucru care nu mi-a plăcut la acest film a fost finalul. Trecerea bruscă de la o furtună devastatoare, la o vreme mult prea pașnică pentru ceea ce fusese, consider că filmul ar mai fi putut avea câteva minute în plus pentru a reda mai bine trecerea timpului pe mare.

Trebuie să vă spun neapărat că ăsta este genul de film pe care eu aș vrea să îl văd la 4DX și vă recomand să mergeți să îl vedeți acolo pentru că sunt sigură că este o experiență unică, că apropierea de personaje va fi și mai mare.


Filmul intră în cinematografele din România pe 29 ianuarie, distribuit de Forum Film.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu