image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Evadare extremă la Trapped


Din păcate în ultimul timp nu am mai ajuns prea des pe la escape-uri, așa  că atunci când cei de la Ranevents m-au provocat să îmi încerc norocul și să evadez dintr-o încercare furtunoasă, nu am putut să spun nu.

The Black Pearl este prima cameră a celor de la Trapped în care am intrat, dar prietenii mei blogeri îmi povestiseră deja despre celelalte camere, așa că aveam așteptări mari, care nu mi-au fost înșelate.


The Black Pearl este o cameră medie care pe mine una m-a cucerit. Decorul este fabulos, este imposibil să nu te minunezi din cinci în cinci minute în timp ce încerci să evadezi. Deși totul pare extrem de complicat, credeți-mă că nu este și cu ajutorul colegilor de echipă este o plăcere să încerci să găsești cheia finală. Deși noi ne-am poticnit într-un moment în care totul era fix în fața noastră, am avut norocul de a avea în echipă o persoană cu un spirit de observație foarte ascuțit, așa că fiecare om își va aduce aportul în această cameră.

Deși nu am bătut recordul, am reușit să ieșim din cameră atunci când cronometrul arăta că mai rămăseseră 11.11 minute, lucru care ne-a bucurat pentru că nu am fi vrut să rămânem pe corabie, mai ales că văzusem cu câteva zile înainte filmul Furtună Extremă și eu una nu plănuiesc să ajung pe vreo barcă în următoarele luni.


Cu ajutorul echipei mele am reușit să ies dintr-o situație extremă, dintr-o cameră care m-a făcut să vreau să mai ajung pe la Trapped, așa că le mulțumesc celor de la Ranevents care au plănuit această expediție la sfârșit de săptămână.

Ahoy, marinari!

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu