image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cei 8 odioși


Trebuie neapărat să încep această recenzie spunându-vă că Cei 8 odioși este primul film al lui Tarantino pe care eu îl văd. De ce? Pentru că deși auzisem foarte multe lucruri bune despre filmele acestuia, nu am avut niciodată ocazia să văd unul. Am mers la film fără nicio așteptare, nu aveam idee de ce toată lumea spunea despre Tarantino că este un tip genial, dar am aflat foarte curând.

Povestea filmului este destul de simplă. Daisy Domergue este prinsă de The Hangman și așteaptă să fie spnzurată. În timpul călătoriei celor doi spre Red Rock  trăsura lor este oprită de câteva ori așa că cei doi vor avea încă doi tovarăși de drum. Din cauza viscolului aceștia vor poposi pentru câteva zile la un popas unde nu îi vor găsi pe proprietari ci pe alți 4 drumeți. Ce se va întâmpla în continuare? Unul dintre drumeți nu este cine spune că este așa că The Hangman va încerca să afle cine este intrusul.



Dacă mi-a plăcut filmul? Ar fi fost și greu să nu îmi placă. Distribuția este de excepție și este imposibil să nu remarci accentul unora dintre actori, accent care mie mi se pare aproape imposibil de reprodus mai ales pentru că aici ne referim la accentul unor cowboy.

Deși când am aflat că filmul va avea 169 de minute m-am cutremurat, pentru că nu înțelegeam de ce este nevoie de o durată atât de mare pentru un astfel de film, în timpul ecranizării mi-am dat seama că era imposibil să tai secvențe din film. 169 de minute am stat cu sufletul la gură, am simțit că timpul trece prea repede și mi-am dat seama că oricât de lung ar fi un film, atâta timp cât este bun, nu are cum să te deranjeze acea oră în plus.

Un lucru care mi-a plăcut extrem de mult a fost faptul că filmul este prezentat pe capitole, ca o carte. În fapt, povestea este atât de bine scrisă, dialogurile atât de spumoase, încât uneori aveam impresia că citesc și că imaginile din fața mea sunt doar rodul imaginației mele.



Filmul intră în cinema pe 15 ianuarie distribuit de cei de la Forum Film.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu