image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ce-și face omul cu mâna lui...


Sursă poză: Iulia Matache( www.supergulia.ro)

Sau despre cea mai nebună săptămână din viața mea!

La începutul anului mi-am propus ca 2016 să aducă o mulțime de lucruri bune în viața mea și se pare că dorințele mi-au fost ascultate. Am trecut în ultimele câteva zile prin o mie de stări: de la extaz la panică de cele mai multe ori. Agitația-mi caracteristică, totuși, m-a făcut să trec cu bine de prima săptămână în care am simțit că timpul nu mai există și din acest motiv am spus că trebuie să vă povestesc și vouă ce se mai întâmplă în viața mea.




Sesiunea a început luni și acela a fost momentul în care mi-am propus că trebuie să mă liniștesc pentru vreo 3 săptămâni, ca să fiu sigură că totul va ieși bine. Dar credeți că m-am ținut de plan? În aceeași zi de luni am avut norocul de a aplica la un internship și de a primi un răspuns pozitiv. Ce a însemnat asta? Regândirea  programului și o nebunie de gânduri precum: oare cum o să fie? Oare ce mă așteaptă?

Despre internshipul pe care îl fac la Creative Ideas pot să vă spun doar că este unul dintre acele lucruri pe care mă bucur că pot să le fac. Oameni noi, multe lucruri de învățat și o voie bună pe care nu am mai simțit-o de mult timp.

Pe lângă asta, nu am uitat bineînțeles de filmele la care iubesc să mă duc seara împreună cu prietenii mei bloggeri. Adăugați la aceste două activități și  evenimentul de deschidere al Form Fusion-ului, un restaurant absolut genial, despre care urmează o postare zilele acestea și un examen despre Caragiale. Vă spun sincer că a fost haos.

Am alergat săptămâna aceasta de colo colo mai mult decât am făcut-o în toată viața mea.  Am început să cunosc metroul ca pe buzunarul de la blugii unde îmi pun din când în când telefonul, eu fiind înainte persoana care mergea mai mereu cu troleul.  

Altceva? Gândiți-vă la câteva tentative ratate, din fericire pentru mine, de a mă rostogoli efectiv pe scările de la metrou și pe cele de la bloc, un lift căruia abia i se făcuse revizia iar când am intrat în el a început să mă miște între două etaje, fără a mă duce undeva, urcări pe scări până la patru pentru că deh, revizia liftului nu înseamnă neapărat că acesta trebuie și să meargă  și o țeavă care picură în baie și care s-ar putea să ne transforme apartamentul într-o piscină.

Da, asta numesc eu o săptămână agitată și am ca dovadă febra musculară, dar și dorința nebună de a dormi câteva zile încontinuu!


Săptămâna nu s-a încheiat încă și mă mai așteaptă încă un eveniment, un film, un examen, câteva articole nescrise pe blog încă și un eseu care trebuie trimis cel târziu mâine. Da, sună minunat și sunt sigură că acest tip de articol nu este singurul de genul ăsta care va apărea pe blog în perioada următoare pentru că se anunță o perioadă plină și mă cunoașteți, mi-am făcut un obicei din a pleca de acasă dimineața și de a ajunge noaptea.

La sfârșitul acestui articol îmi doresc zile pline, în care să învăț, să explorez și cât mai puține tentative de a merge cu săniuța pe scări!


Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Lipseste SkyRun si era meniul complet:D Te felicit si aici pentru internship si sper ca pe langa munca sa te si distrezi acolo.

    RăspundețiȘtergere