image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Alvin și veverițele: Marea aventură


În cazul în care nu știați asta despre mine o să aflați acum: sunt îndrăgostită de primele două filme cu Alvin și veverițele. Acesta este motivul pentru care atunci când am ajuns la vizionarea filmului pluteam, toată săptămâna așteptasem acest film iar în momentul în care am intrat în sală eram deja mult prea fericită pentru a mai fi atentă la altceva decât la film. Andrei, care nu văzuse celelalte două filme, nu îmi înțelegea entuziastmul, dar la finalul filmului m-a înțeles pe deplin!

Alvin și veverițele: Marea aventură continuă povestea celorlalte două filme în care personajele principale sunt cele trei veverițe adorabile și Dave, cel care are grijă de ele. De data aceasta Dave este pe punctul de a se însura, iar ideea că Miles ar putea să le devină frate vitreg nu este pe placul ghemotoacelor. Având în vedere că nici Miles nu vrea să se înrudească cu 3 veverițe, cei patru încearcă să saboteze cererea în căsătorie. Aventurile prin care au trecut, dar și dacă au reușit sau nu să strice cererea în căsătorie, sunt lucruri pe care le veți afla doar dacă mergeți la cinema să vedeți filmul.



Este imposibil să ieși din sală fără să vrei să mai vezi filmul o dată! Alvin și veverițele: Marea aventură ne aduce iarăși aceeași veselie, aceeași stare de bine cu care ne-am obișnuit din primele două filme. Apar personalități la care nici nu te-ai aștepta să apară în acest film, melodiile sunt iarăși unele absolut geniale, iar povestea în sine nu are cum să nu te captiveze încă din primele secunde.

Filmul ăsta nu are puncte slabe și dacă cineva o să găsească unul să îmi spună și mie, pentru că povestea asta este prea frumoasă pentru a nu o iubi. Credeți-mă că am avut un zâmbet imens pe față pe tot parcursul serii și chiar și acum, când îmi amintesc de acțiunea filmului, parcă mă simt mult mai bine.

Pentru că Alvin și Veverițele: Marea Aventură este un film pe care nu ai cum să îl uiți, un film care te va face să te simți din nou copil.



Filmul intră în cinematografe din 29 ianuarie distribuit de Odeon Cineplex.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu