image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Al cincilea val

 Al cincilea val, o carte despre care am auzit atât de multe în ultimul an în cât nu aveam cum să ratez premierea filmului. Cei care mă citesc regulat știu că sunt o iubitoare de cărți așa că faptul că pe aceasta nu am avut timp să o citesc a fost destul de ciudat, dar filmul m-a făcut să pun seria asta pe lista de to be read, așa că haideți să trecem la recenzie.

Acțiunea filmului începe cu prezentarea personajului principal, Cassie Sullivan( Chloe Grace Moretz), care duce o viață liniștită până în momentul în care o invazie extraterestră începe să distrugă lumea așa cum o știm noi. Din momentul în care extratereștrii își ”parchează” nava spațială pe orbita Pământului și până când planeta este aproape să fie distrusă trec doar patru valuri, patru evenimente care încep să lase planeta fără locuitori. Însă Cassie are o misiune și se pare că vrea să o ducă până la capăt! Dacă vreți să știți care era cel de-al cincilea val, cel care urma să distrugă în totalitatea viața pe Pământ trebuie să ajungeți neapărat la cinema



Al cincilea val este o distopie care promite multe. Pe lângă actrița principală care mi-a intrat imediat la suflet, povestea filmului este promițătoare și te face să vrei să vezi mai mult. Acțiunea este cu adevărat impresionantă și având în vedere că Pământul poate fi distrus atât de ușor este foarte greu să nu te întrebi pe parcursul filmului: eu ce aș fi făcut dacă aș fi fost în locul ei?

Cele 112 minute trec foarte repede și te lasă cu destul de multe întrebări în ceea ce privește filmul următor. Tocmai din acest motiv am decis să citesc cartea imediat după sesiune, pentru că sunt foarte curioasă ce se va mai întâmpla cu Cassie și cei apropiați ei.

Un lucru care nu mi-a plăcut a fost faptul că pe la jumătatea filmul începe să se banalizeze, apărând elemente precum un triunghi amoros și lucrurile nu mai par atât de serioase ca la începutul ecranizării.


Filmul intră în cinema vineri, 22 ianuarie, distribuit de InterCom Film.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. foarte tare recenzia ta, ma gandesc sa il vad si eu. Am auzit multe despre carte, insa nu prea sunt fana al distopiilor cu extraterestrii.

    RăspundețiȘtergere