image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Victor Frankenstein


Victor Frankenstein a fost filmul care m-a scos din casă pe o ploaie torențială, filmul la care am așteptat o săptămână întreagă să ajung pentru că abia așteptam să văd ceva mai diferit față de filmele văzute până în acel moment și filmul care mi-a amintit de ce îmi plac atât de mult poveștile mai ciudate.

Filmul prezintă povestea lui Victor, un doctor ce își dorește cu orice preț să creeze viață, și a ajutorului său Igor, fost circar, un talent nativ care ajunge la celebrul doctor dintr-o greșeală.

De două ori am încercat să citesc celebra carte și tot de atâtea ori am eșuat lamentabil să duc lectura la final însă cu filmul lucrurile nu au stat deloc așa. Filmul e dinamic, e plin de acțiune, de umor, de dragoste, este genul acela de film care are de toate și, unde mai pui, găsești și ficțiune câtă cuprinde, tipul de film la care nu ai cum să nu vrei să ajungi.

Suntem indroduși în film cu ajutorul circului, locul unde cocoșatul, numit ulterior Igor, își face numărul în fiecare seară, un număr care nu îi aduce deloc cinste. Scenele filmate în acest cadru au fost preferatele mele. M-am simțit cu adevărat ca la un spectacol de circ și îmi doream cu adevărat să văd mai multe.

Un alt lucru care nu are cum să nu îți placă la film este acțiunea. Am stat lipită de scaun pe toată durata filmului și vă pot spune sincer că nu au existat momente în care să mă fi plictisit mai ales datorită interpretărilor absolut superbe ale lui Daniel Radcliffe și James McAvoy.

Victor Frankenstein este un film care îți va aminti de ce îți plac sf-urile, un film care te va induce într-o stare de visare completă, un film care îți va arăta că orice este posibil atâta timp cât muncești la visul tău și crezi în el.

Filmul intră în cinema pe 4 decembrie distribuit de Odeon Film.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu