image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Veterinar non stop

Iubesc animalele și ăsta nu mai este un secret pentru nimeni. De ce le iubesc? Pentru că atunci când eram mică petreceam verile la bunicii mei, la țară, loc unde aveam toate animalele posibile și imposibile. De dimineața până seara eram înconjurată de ele, iubeam să alerg după mielușei și să îmbrac pisicile care, deși se speriau de mine inițial și fugeau cât le țineau lăbuțele, au învățat ulterior că răsfățul meu este unul cu adevărat drăgălaș și au început să stea cuminți atunci când câte o hăinuță nu se așeza așa cum voiam eu.

Iubesc animalele și, deși nu am unele, întotdeauna o să îmi doresc pisica mea personală, care să doarmă noaptea lângă noi și care să ni se gudure pe lângă picioare atunci când își dorește mâncare. Deși mereu spunem că o să încercăm să ne luăm și noi un animăluț din cauza programului extrem de încărcat( uneori plecăm dimineața și ajungem acasă abia noaptea) nu reușim să facem acest lucru și ne bucurăm numai de animăluțele prietenilor noștrii.

Animalele au nevoie de iubire și până și un peștișor ar avea nevoie de cineva pe lângă el, cineva care să se miște de colo colo, un întuneric total toată ziua nu ar fi o soluție.

Dar există mulți oameni care au asemenea animale și de fiecare dată când ajungem pe la ei animăluțele sunt în centrul atenției noastre.

Totuși m-am decis să scriu acest articol pentru a vă întreba și pe voi cât de mult vă iubiți animalele. Acum puțin timp, mergând la o prietenă, am aflat că pisicuța ei era destul de bolnavă și că într-o noapte și-a dat seama că treaba e serioasă și a vrut să meargă la veterinar. Vă imaginați poate, la fel ca și mine, că noaptea nu există un cabinet veterinar deschis. Ei bine, eu am fost uimită să aflu că nu este așa, că cei de la Mobile Vet au un program non stop și că orice animăluț poate beneficia de îngrijirea corectă exact atunci când are nevoie.

Dacă nici voi nu știați acest lucru cel mai bine ar fi să dați click pe site-ul celor de la Mobile Vet și să vă convingeți cu ochii voștri că ceea ce spun nu este un mit, ci este adevărat.

Voi știați de programul non stop al acestui cabinet veterinar? Și dacă da, ați apelat vreodată la serviciile medicilor de acolo?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu