image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Vacanță cu de toate


Am auzit pentru prima dată despre filmul Vacanță cu de toate fix în momentul în care am primit invitația la vizionare și nu pot spune că am făcut prea multe cercetări în ceea ce îl privește. De fapt nu m-am uitat nici la trailer pentru că am vrut să mă las surprinsă și m-am dus la cinema știind doar titlul și faptul că este o comedie. Cum a fost filmul? Vă pot spune doar că a implicat o bătrână, un tucan, un leneș, o cameră și o gașcă de prieteni care nu au toate țiglele pe casă.

Vacanță cu de toate este povestea unui grup de francezi ce merg în vacantă în Brazilia pentru a se bucura de soare, unii dintre ei de fetele bronzate, dar și de faptul că Franck( Philippe Lacheau) urma să o ceară pe Sonia( Alice David) în căsătorie. Așa cum vă închipuiți deja lucrurile iau o întorsătură destul de bizară, amuzantă pentru noi, dar tragică pentru sărcul Franck care urmează să treacă printr-o mulțime de evenimente. Nu vă mai spun decât că pe aici întâlnim un păianjen, o ” panteră neagră” care nu este panteră și niște localnici foarte primitori, restul va trebui să descoperiți singuri.


Filmul este  ca o gură de aer proaspăt în această iarnă, ne duce cu gândul la căldură, vacanță și mai ales tâmpeniile pe care fiecare dintre noi le-am făcut cu prietenii noștri măcar o dată în viață. Deși distribuția nu conține nume mari consider că tocmai acest lucru este un plus. Fiecare dintre noi va intra în pielea personajelor pentru că este imposibil să nu le adori pe acestea încă din prima clipă.

Un alt plus al filmului este faptul că am râs pe tot parcursul său. De-a lungul timpului am văzut suficient de multe comedii ca să îmi dau seama că Vacanță cu peripeții este o comedie cu adevărat bună( dacă mă întrebați este cel mai bun film de acest gen din 2015, dar este doar o părere personală). Am râs încontinuu, au fost momente în care râdeai, nu te așteptai să se mai întâmple ceva amuzant și fix în acel moment începeai să râzi și mai tare. Momentul meu preferat? Implică o bătrânică care îl poreclește pe Sam( Tarek Boudali) în anumite moduri legându-se de aspectul său fizic. O să vedeți că tocmai din acest motiv filmul este foarte actual, dar mai multe nu vă spun.


Filmul meu preferat este franțuzesc deci vă dați seama că iubesc ecranizările francezilor, dar mai mereu mi-au plăcut dramele lor, până la vacanță cu peripeții eu nu am mai întâlnit un film franțuzesc de comedie care să îmi placă atât de mult. În plus, la finalul celor 93 de minute o să vă doriți ca filmul să fi durat puțin mai mult pentru că brusc o să realizați că noi nu trăim în Brazilia și că vremea de afară nu va fi deloc propice unui cocktail cu pai( o să înțelegeți de ce spun asta după ce o să vedeți filmul).

Vacanță cu de toate a fost comedia pe care aș vrea să o mai văd o dată chiar și acum, la doar câteva ore de la vizionare. Filmul aduce un aer proaspăt, o gașcă de prieteni care vor avea parte de vacanța vieții lor și o dorință nebună de a vizita Brazilia.


Vacanță cu peripeții intră în cinema de vineri, 25 decembrie, distribuit de Ro Image.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Data viitoate, te rog sa-i atasezi si un trailer..mi-a luat ceva pana l-am gasit, asa si din cauza faptului ca traducerea in lb romana este total diferita :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc de comentariu. De acum voi avea în vedere și adăugarea unul trailer. :3

      Ștergere