image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Tu ce faci de Revelion?


Revelionul, singura seară din luna decembrie pentru care ne dăm cu toții peste cap, pentru care am face orice numai ca să iasă bine. Bineînțeles că organizarea începe cu mult înaintea acestei luni pentru că vrem ca totul să fie perfect așa că, o să auzi întrebarea ” tu ce faci de Revelion?” de prin luna august, când nu anul este abia pe la jumătate.

Ce o să fac eu de Revelion? Niciodată nu știu să răspund pentru că eu sunt una din acele persoane care nu reușește niciodată să programeze nimic. Aștept întotdeauna jumătatea lunii decembrie și abia atunci încep și eu să îmi planific oarecum seara minunată.

Dar sunt o mulțime de oameni care nu fac asta, care planifică totul în cel mai mic detaliu. Spre exemplu întotdeauna o să îi invidiez pe cei ce petrec nopatea de Revelion înafara țării. În timp ce noi înghețăm la 12 noaptea cu șampania în pahar, ei stau pe terasa unui restaurant, beau șampanie și se bucură de cele multe grade cu plus, ăsta da Revelion!

În cazul în care și voi vreț să petreceți noaptea dintre ani peste hotare, dar nu extrem de departe de casă, cei de la Paralela 45 v-au pregătit o mulțime de oferte pentru locații exotice cum ar fi Antalya sau Kusadasy, tot ce mai rămâne este să vă gândiți câți bani vreți să scoateți din buzunar și să alegeți varianta care vouă vi se pare cea mai bună.

Dacă ar fi să aleg, eu aș pleca în Kusadasy, 7 nopți minunate la doar 370 de euro de persoană mie îmi sună perfect.

Voi ce faceți de Revelionul acesta?

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Hei! :) E pentru prima dată când nu petrec Revelionul lângă ai mei și îl fac cu gașca, undeva în București. Nu sunt genul care să planifice în detaliu, dar îmi place să știu dinainte, măcar ca idee, ce și cum. Vacanță frumoasă, Duduș!

    RăspundețiȘtergere