image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Steve Jobs


Din când în când apar în cinematografe anumite filme la care trebuie să ajungi. Acestea sunt filmele la care o să meargă toată lumea, filme despre subiecte atât de actuale în cât nu ai cum să nu vrei să le vezi. În categoria asta se încadrează și Steve Jobs, filmul despre celebrul fondator Apple!

Filmul este o biografie, urmărește perioada cea mai interesantă din viața cunoscutului inventator, perioada în care Apple vrea să aducă pe piață un nou computer mai performat decât orice exista în acel moment, apoi declinul și revenirea lui Jobs în grafice.


Consider că filmul va fi iubit atât de împătimiții celebrelor gadgeturi cât și de concurentă, de persoanele care nu au avut niciodată un obiect Apple în mână. Până acum 2 luni nu am fost o împătimită a firmei, dar asta s-a schimbat așa că mi s-a părut o idee absolut genială atunci când am auzit că urmează să fie scos acest film. Ecranizarea se leagă foarte mult de viața profesională a lui Steve Jobs, de modul în care angajații acestuia erau tratați, dar și de faptul că perfecționismul și nebunia îi erau caracteristicile cele mai evidente.

Cu toate că citisem acum ceva timp despre parcursul lui Jobs în afaceri, mi-a plăcut foarte mult faptul că am putut înțelege mult mai bine ce însemna acum aproape 40 de ani construirea unui device care urma să schimbe lumea. Faptul că noi astăzi avem atât de multă informație doar cu ajutorul calculatoarelor, și nu numai, este de-a dreptul incredibil și fiecare dintre noi ar trebui să își dea seama cât de mult a evoluat industria în ultimii ani.

Filmul nu impresionează prin acțiune, pentru că aceasta este aproape inexistentă, ci prin poveste, prin faptul că fiecare dintre noi a auzit măcar o dată în viață de Steve Jobs și de ceea ce a făcut el.


Steve Jobs intră în cinema de vineri,  11 decembrie, fiind distribuit de Ro Image.



Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Cat de curand ma apuc si eu sa-l vizionez. Am auzit ca Fassbender face un rol foarte bun si surprinzator Seth Rogen are un rol serios.

    RăspundețiȘtergere