image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Star Wars: Trezirea Forței


Acum o oră m-am întors de la vizionarea Star Wars: Trezirea Forței și parcă îmi vine să mai fug o dată la cinema și să aștept prima vizionare a filmului care va fi mâine noapte. Dar înainte de asta trebuie să vă spun și vouă să mergeți neapărat la filmul ăsta pentru că o să aveți o surpriză plăcută.

Am știut de existența seriei Star Wars dintotdeauna doar că niciodată nu am fost interesată să mă uit la ea. De ce? Până acum puțin timp nu eram o mare fană a filmelor de acest gen așa că mereu spuneam: ei bine, nu poate fi chiar atât de interesant. Știam și eu ca toată lumea celebra frază cu: sunt tatăl tău, dar judecam filmele astea fără a încerca măcar să le privesc. Asta s-a schimbat în vară când Andrei a spus că vom face maraton de Star Wars, că noul film urmează să apară și că trebuie neapărat să știu despre ce este vorba în poveste. Recunos că inițial nu am fost prea impresionată, dar până la sfârșitul celor 6 părți mi-am dat seama de ce Star Wars este o serie cu adevărat bună pe care trebuie să o vadă oricine.

Povestea nu este foarte diferită de cea din filmul al 6-lea, forța întunecată vrea să pună stăpânire pe Galaxie iar Rezistența încearcă din răsputeri să împiedice o asemenea catastrofă. Îmi este foarte greu să vă spun un mic rezumat al filmului fără a da ” din casă” detalii importante, așa că prefer să vă spun doar că filmul se axează iarăși pe lupta dintre bine și rău.



Star Wars: Trezirea Forței este un film plin de acțiune, așa cum am fost deja învățați din primele 6 filme ale seriei, un film care te ține mai mult de două ore lipit de scaun, cu ochii ațintiți în ecran. 

Filmul abundă în personaje noi, personaje cărora atunci când le-am văzut pe afișul oficial  le-am făcut câte o descriere în capul meu: unul era cel rău, unul era copilul cuiva și ați înțeles voi care e treaba. Ei bine, vă spun sincer că atât eu cât și Andrei ne-am înșelat amarnic pentru că poveștile personajelor sunt mult mai complexe, ne sunt prezentate caractere diferite care, deși vin din lumi total diferite, slujind cu totul alte persoane, ajung să facă echipă pentru a lupta împotriva celor pe care îi cred dușmani.

Rey( Daisy Ridley) continuă seria personajelor feminine jucate impecabil în acestă serie. Această nouă Leia promite foarte multe, mai ales că este plină de surprize din primul până în ultimul moment.


Un alt lucru pe care speram ca filmul să îl aducă este nostalgia, să ne facă să ne fie dor de filmele trecute, de personajele pe care nu le-am mai văzut de foarte mult timp. Dacă a reușit? Din punctul meu de vedere, da! Faptul că în film îi reîntâlnim pe Han Solo și Leia este un mare plus, deși  Harrison Ford și Carrie Fisher au îmbătrânit îți dai seama că ei au purtat cele două personaje în suflet mereu, că seria aceasta le-a lipsit și lor așa cum ne-a lipsit și nouă.

Filmul este plin de momente la care nu te aștepți, de întorsături de situație, un amalgam de sentimente te vor cuprinde și te vor face să zâmbești, suferi, să simți exact ceea ce simt și personajele și ăsta este un mare plus.

Un alt lucru pe care trebuie să îl menționez este că eu una nu am simțit deloc implicarea celor de la Disney în crearea filmului și că Star Wars: Trezirea Forței trebuie văzut neapărat în IMAX. De ce? Pentru că filmul este făcut în așa fel încât în anumite momente simți cum sabia laser trece pe lângă tine și crede-mă că nu ai vrea să ratezi asta.


Star Wars: Trezirea Forței intră în cinema vineri, 18.12.2015, distribuit de CineForum.


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu