image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Prețul gloriei- articol în deplasare


Vineri seara, trimisă de Emil, am ajuns la vizionarea filmului Prețul gloriei. Am ajuns în sala de cinema neștiind mai nimic despre ce urma să văd, singurul lucru pe care Emil mi-l spusese despre film este că este unul bun și că îi voi mulțumi cusigurnață pentru că m-a lăsat să merg în locul lui.

Filmul mi-a plăcut foarte mult și îl recomandat în special unui public matur, pentru că un astfel de public va ști cum să înțeleagă substratul filmului, o astfel de audiență va înțelege că cei doi bărbați nu au fost niciodată oameni răi, ci oameni simpli ce ți-au dorit să se ajute unul pe altul. 

Un film despre principii si despre incalcarea acestora, un film care vă va face să vă puneți multe întrebări de genul ” eu ce aș fi făcut dacă eram în locul lor?”.

Recenzia mea despre film puteți citi aici, pe blogul lui Emil.



Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu