image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Pentru mica balerină






De 5 ani au apărut în viața mea două verișoare, una mai cochetă ca alta, de la care am învățat o groază de lucruri. De la cât de ușor poate reține un copil ceva, până la ce imaginație trebuie să aibă pentru a se putea gândi la lucruri despre care nu a auzit niciodată vorbindu-se.

De 5 ani de zile viața mea s-a tot legat de ale lor pentru că este imposibil să nu iubești doi omuleți de nici un metru care îți spun că le-a fost dor de tine. Tot de atunci am început să le iau cadouri, de la jucării de pluș, până la cele mai năstrușnice chestiuțe la care eu nu am avut acces atunci când eram mică, dar mi-ar fi plăcut să am. Fie vorba între noi, eu și acum m-aș juca cu unele dintre jucăriile lor dacă aș putea, așa că dacă nu știți ce cadouri să îmi luați pentru ziua mea, orice jucărie se acceptă.

Dar nu am început să scriu acest articol pentru a vorbi despre jucării ci despre hobby-urile unui copil mic, hobby-uri ce implică anumite costuri și ce putem face pentru a reduce din acestea.

Atunci când eram mică aș fi vrut să fac de toate: să cânt, să dansez, să fiu actriță, să cânt la pian, dar cel mai important ar fi fost să fiu balerină. Mă intriga cu adevărat modul în care acestea se mișcau atât de ușor pe poante( tocmai din acest motiv ajunsesem să dansez numai pe vârfuri, uneori chiar și să merg, de nu înțelegea nimeni ce se întâmplă cu mine). Ideea de a fi balerină cred că v-a trecut și vouă doamnelor prin minte, măcar o dată și sunt sigură că știți la fel de bine ca mine că în acea perioadă, în orașele mici, era destul de greu să găsești pe cineva care să predea așa ceva. Am lăsat în urmă ideile de balerină și m-am axat pe alte lucruri care îmi făceau plăcere.

Dar după ani de zile m-am trezit cu două ghemotoace care s-au înscris la balet și care îmi arată mai mereu ce au mai învățat ele în ultima ședință. Nu vă pot spune decât că sunt tare invidioasă pe mișcările lor, pe faptul că ele se pot bucura de împlinirea acestui vis copilăresc și că abia aștept să le văd mari, atunci când vor dansa cu adevărat ca niște profesioniste.

Am început să scriu articolul pentru că poate nu multe dintre voi au găsit magazinul de unde să cumpere tutu-uri și fuste pentru micile balerine din casă, dar eu l-am găsit. Mătușile mele l-au găsit de fapt și eu m-am decis să îl împart cu voi. Așa că dacă nu știți de unde să cumpărați noua uniformă de balerină pentru fetița voastră dați un click pe site-ul celor de la Bayo și alegeți modelul care i se va potrivi cel mai bine micuței.

Voi v-ați dorit vreodată să fiți balerine?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu