image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

La limita extremă( Point Break)


De câteva zile mă străduiesc să scriu recenzia acestui film și asta pentru că știam că e nevoie de cuvintele potrivite pentru a descrie ce am văzut eu la cinema. În continuare aveți ultima recenzie din 2015 a unui film ce o să apară în cinema în 2016.

La limta extremă ne aduce în primplan un grup de căutători de adrenalină sau cel puțin asta par ei la început. Filmul ni-l introduce pe Utah, un fost iubitor de adrenalină care din cauze pe care o să le aflați doar vizionând filmul alege să intre în FBI. Prima lui misiune îl readuce față în față cu sporturile extreme și din acest motiv se ajunge la întrebarea: de partea cui va rămâne tânărul până la final.

La limita extremă este un remake al filmului cu același titlu din 1991. Eu nu am văzut ecranizarea aceea, dar am comparat trailerele și mi-a fost foarte greu să nu observ diferențele chiar și așa. Ecranizarea care apare în România la începutul lui 2016 se bazează mai mult pe efecte speciale, pe adrenalină, pe ideea în sine de a duce totul la extremă, în comparație cu filmul din ”91( despre care mi s-a spus) că pune mai mult accentul pe povestea dintre personaje.

Atât Luke Bracey cât și Edgar Ramirez reușesc un joc actoricesc de zile mari și reușesc să ocupe un loc foarte important în clasamentul meu cu actori ai anului 2015.

Cele 113 minute nu sunt suficiente, aș fi vrut să văd mai mult, aș fi vrut să am parte de mai multe scene între cei 5 căutători de adrenalină( și nu numai) pentru că acelea m-au impresionat în mod repetat. Nu mă așteptam să iubesc filmul ăsta pentru că nu sunt o mare înfocată a extremului, dar mi-a fost imposibil să ies din sală fără a fi surprinsă plăcut de filmul pe care tocmai îl văzusem.

La limita extremă este un film despre prietenie și regăsirea dea sine, despre încredere și înșelarea încrederii pentru a avea grijă de celălalt, despre atingerea nirvanei și depășirea ei.

Filmul intră în cinema pe 1 ianuarie 2016 distribuit de Ro Image.



Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu