image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ceasuri de Crăciun

La începutul lunii Decembrie mi-am propus să cumpăr toate cadourile de Crăciun cât de repede cu putință pentru a fi sigură că nu rămân pe ultima sută de metri fără cadouri pentru cei dragi. Ei bine, credeți că socoteala de acasă s-a potrivit cu cea din târg? În niciun caz! Și uite așa m-am trezit cu câteva zile înainte de Crăciun fără un cadou pentru o persoană tare importantă pentru mine. 

Vă spun sincer că am intrat puțin în panică, că u prea știam ce să fac așa că am fugit prin magazine după cadouri. Am renunțat destul de repede la această idee pentru că magazinele erau pline și având în vedere că eu nu știam ce cadou să aleg ar fi fost destul de aiurea să mă plim ore întregi prin mulțime fără să am un obiectiv anume.

Ajunsă acasă mi-am dat seama că ar fi mult mai util să dau o comandă pe internet, adică vă dați și voi seama că așa aș fi rezolvat problema aglomerației. Zis și făcut, doar că a intervenit iarăși problema inițială: ce cumpăr eu acum? Amuzamentul m-a cuprins atunci când mi-am amintit că v-am mai povestit despre ce să faceți voi atunci când rămâneți în pană de idei, dar că de data asta eu eram cea fără de soluție.

Căutând puțin în memorie m-am gândit că un ceas ar fi fost perfect pentru persoana în cauză din trei motive:

1. Este o împătimită a accesoriilor și nu cred că există un accesoriu mai elegant decât un ceas ales cu gust. Există atât de multe variante acum încât ai cu siguranță de unde alege iar prețurile sunt variate, putând să cheltuiești pe un asemenea cadou oricât vrei tu: atât sume mai mici cât și sume mai mari, după buget.

2. Prietena mea este mereu pe drumuri, aleargă non stop între serviciu, facultate și ieșirile noastre cu fetele așa că un ceas este un must have pentru o persoană cu un orar atât de încărcat. Eu am reușit să mă organizez mult mai bine cu ceasul la mână pentru că mereu simțeam nevoia de a mă uita la oră și așa știam dacă sunt sau nu în întârziere.

3. De obicei în timpul examenelor nu găsești niciun ceas pe perete, așa că îți trebuie neapărat unul la mână pentru a vedea cât timp mai ai.

După ce am înșirat mental toate aceste motive mi-am dat seama că singurul loc de unde pot lua ceasul perfect este WatchShop, magazinul de unde am mai cumpărat astfel de accesorii și în care am încredere. Ceasul este pe drum și abia aștept să ajungă la mine, să îl împachetez și să i-l dau prietenei mele în ziua de Crăciun.

Voi faceți cadouri ceasuri? De unde le achizionați?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu