image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Knocking on Heaven's Door


Nu mai este un secret faptul că iubesc să merg la escapeuri așa că nu cred că miră pe nimeni că în cadrul maratonului meu #Dudușiada astăzi o să avem o recenzie a unei camere. Și ce cameră!

Knocking on Heaven's Door este noua cameră a celor de la Escape Room Rocks, o cameră pe care am vizitat-o acum câteva ore împreună cu Gulia, Emil, Raluca, Andreea și Doru.

Povestea camerei este una cu care eu nu m-am mai întâlnit până acum. Toți 6 am fost închiși de către un psihopat într-un cavou și lăsați să putrezim. Pe lângă faptul că suntem la mulți metri sub pământ psihopatul ne-a împărțit în două grupuri, deci nu îi putem vedea pe ceilalți, singura cale de comunicare este vorbitul( foarte tare) și bătutul prin pereți pentru a ne da seama unde suntem. Ce trebuie să facem? Să încercăm să evadăm din cavou atât noi cât și prietenii noștri si apoi să avem grijă pentru că și alții au mai evadat, dar au sfârșit omorâți de psihopat după evadare...

Decorul camerei este extrem de realist, nu că am mai fost vreodată închisă sub pământ, dar imediat ce ajungi în cameră te trec câțiva fiori. Camera nu a reușit să ne sperie pe niciunul dintre noi chiar dacă există elemente care reușesc să facă acest lucru în cazul în care o anumită persoană are fobii( Gulia știe cel mai bine asta). Deși decorul este minimalist fiecare element este pus la locul lui și ascunde multe surprize la care nu te aștepți în prima secundă în care intri în cameră.

Un lucru care mi s-a părut interesant a fost faptul că cele două echipe joacă împreună, nu una împotriva celeilalte. Pentru a ne putea elibera aveam nevoie de indicii din ambele camere așa că cel mai important lucru în această cameră este comunicarea, modul în care te faci auzit. Atunci când depinzi de cineva este foarte important să relaționezi bine cu acea persoană și faptul că noi ne cunoșteam cred că ne-a ajutat extrem de mult în această cameră.

Camera este plină de surprize, existând anumite detalii care și nouă ne-au scăpat inițial, detalii cu ajutorul cărora poate am fi reușit să îi ajutăm pe colegii noștri mult mai repede. 

Noi am reușit să scoatem 41 de minute, dar asta doar pentru că ne-am blocat 10 minute la puzzle-ul final care, dacă nu ești atent, este greuț, dar dacă pui toate piesele cap la cap devine floare la ureche. Camera nu este una medie care ar putea fi făcută și de persoane care se află la prima evadare, cu excepția unui lacăt pe care nici eu nu aș fi știut cum să îl deschid dacă nu erau colegii mei cu mine.

Dacă vreți și voi să încercați să îl înfruntați pe psihopat trebuie să vă faceți acum o rezervare la Escape Room Rocks! O să vă îndrăgostiți de atmosfera caldă și o să vreți cu siguranță să intrați și în celelalte două camere pe care eu deja le-am pus pe lista mea! Așa că ce mai așteptați? Dați o fugă pe strada Dacia nr 51, la un minut de ASE și pregătiți-vă să evadați! 



Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu