image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Încălțăminte pentru tot timpul anului


Să fii femeie este un lucru foarte frumos, dar extrem de greu uneori. De ce? Pentru că prima impresie contează întotdeauna și deși nu haina îl face pe om noi suntem tentate de a lua această vorbă puțin cam prea în serios. În fiecare anotimp vă povestesc despre schimbările din dulapul meu, dar astăzi nu vreau să fac asta. Astăzi vreau să vă povestesc despre încălțămintea mea preferată din fiecare anotimp. 

În cele patru anotimpuri vremea se schimbă radical în țara noastră așa că un articol de acest gen mie mi se pare tare util mai ales că la sfârșit vă voi recomanda un site absolut minunat de unde vă puteți achiziționa toate tipurile de încălțăminte pe care le doriți.

1. Iarna

În acest anotimp întotdeauna voi iubi cizmele îmblănite. Eu sunt o persoană extrem de friguroasă și consider că această încălțăminte este cea mai potrivită pentru zăpezile de care ne ”bucurăm” cu toții în această perioadă. Având în vedere că acum temperaturile nu sunt chiar de o iarnă autentică nu am început încă să port cizme, dar sunt sigură că aceste temperaturi nu vor dura mult și va trebui să îmi cumpăr o nouă pereche de îmblănite.

2. Primăvara

Este detsul de greu să aleg o încălțăminte de bază pentru acest anotimp pentru că temperaturile variază destul de mult, dar întotdeauna voi avea pregatită o pereche de teniși pentru a ieși la plimbări în parc în luna aprilie. Sunt o împătimită a plimbărilor lungi așa că acest timp de încălțăminte este ușor de purtat și se pretează perfect pentru orice fel de temperatură.

3. Vara

Vara este cel mai simplu: există atât de multe modele de săndăluțe joase și balerini încât nu ai cum să nu ai vreo 5 perechi acasă. Așa cum vă spuneam mai sus sunt o împătimită a plimbărilor, așa că acest timp de încălțăminte este extrem de ușoară și mă va ajuta să mă plimb prin parcuri oricât de mult vreau, fără a muri de cald.

4. Toamna

Desi toamna vestește venirea frigului mie îmi place destul de mult așa că întotdeauna o să mă vedeți purtând o pereche de botine în acest anotimp. De obicei aleg perechi maronii sau grena cu tocuri nu foarte mari, perfecte pentru acest anotimp al culorilor.

Dacă nu știți încă de unde să vă cumpărați încălțările perfecte eu spun să dați un click aici, pe site-ul celor de la LaScarpa, și să aruncați o privire printre produsele lor, sunt sigură că vă vor face cu ochiul!

Ce încălțăminte purtați în fiecare sezon? Ați achiziționat vreodată obiecte de pe site-ul LaScarpa?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu