image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

În inima mării



Am văzut trailerul filmului În inima mării de cel puțin 20 de ori în ultimele luni așa că trebuia neapărat să ajung la avanpremiera specială organizată de cei de la Freeman Entertainment. Dacă mi-a plăcut sau nu filmul vă las pe voi să descoperiți în continuare.

Filmul spune povestea lui Essex, celebra corabie pe care cu toții o cunoaștem din povestea lui Moby Dick, și a căpitanului și secundului acesta. Suntem introduși în poveste treptat, aceasta fiind descoperită în același timp și de noi și de cel ce dorește să facă din această tragedie o poveste de succes. În inima mării exte un film inspirat din faptele reale ce au dus la realizarea poveștii Moby Dick, un film despre o mână de oameni care au plecat în căutarea uleiului de balenă și nu s-au mai întors niciodată aceiași.



Dacă mi-a plăcut filmul? Cred că este imposibil să nu îți placă. Conține scene întregi de acțiune, dar și un fir narativ( da, la fel ca o carte) care curge lin, care te face să uiți pentru 121 de minute cine ești și care sunt grijile care te macină. Pentru o bună perioadă de timp ești pierdut pe mări și descoperi o lume pe care altfel nu ai avea cum să o cunoști, o lume în care omul este neputincios, o lume unde Diavolul este rege pe Pământ... sau pe ape.

Acțiunea filmului se petrece undeva în jurul secolului XIX lucru care a impus o anumită conduită și vă spun sincer că aceasta a fost impecabilă. Fiecare mic detaliu al filmului m-a dus cu gândul la o perioadă pe care eu nu am trăit-o, dar despre care am citit atât de multe cărți încât am început să o iubesc cu adevărat. Cadrele sunt absolut uimitoare, mai ales acela în care balena este gata să lovească apa cu coada și tocmai din acest motiv filmul merită văzut neapărat la cinema.


Încă de la început am avut mari așteptări de la Chris Hemsworth și vă spun că acestea nu mi-au fost înșelate. Rolul i s-a potrivit mănușă actorului și faptul că a trecut prin atât de multe schimbări pentru a intra cu adevărat în pielea personajului este de lăudat( o să înțelegeți voi la ce mă refer atunci când o să vedeți filmul, dar vă pot spune că pătrățelele actorului au dispărut pentru o perioadă din film).

Nu cred că a existat un lucru anume care să nu îmi placă la film. Am stat cu ochii lipiți de ecran pe tot parcursul filmului și am băut mult, foarte mult suc!

În inima mării este un film despre lăcomie, despre faptul că omul nu se mulțumește niciodată cu puțin și ajunge să treacă prin încercările focului pentru a își da seama ce este cu adevărat important în viața sa. Un film despre iubire, prietenie, orgoliu, un film care ilustrează cel mai bine viața pe mare.


Filmul intră în cinema pe 4 decembrie distribuit de cei de la Freeman Entertainment.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu