image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Haideți la salon





Toate femeile am avut o perioadă în viața noastră când ne-am dat seama ce înseamnă cu adevărat să devii femeie. Fie că este vorba despre momentul în care am ajuns prima dată la pensat sau despre prima dată la manichiură, cu toate am știut în acel moment că repetivitatea acelor procedee va deveni literă de lege în viața noastră.

Trebuie să recunoaștem că ne place! Iubim să fim răsfățate la salon și iubim să ieșim din rutina zilnică măcar pentru câteva minute, dar asta nu înseamnă că sunt zile în care preferăm comoditatea casei în locul unui drum prin frig până la salon.

Despre cei de la No+Vello v-am mai vorbit de câteva ori până acum și de obicei articolele despre ei se axau pe îngrijirea corporală, mai ales pe tehnica ipl, adică epilatul definitv. De la ultimul articol am auzit foarte multe lucruri bune despre ei așa că am spus că ar fi interesant să mai dau o fugă pe site-ul lor pentru a vedea ce oferte au pentru sfârșitul anului, dar și pentru a mai citi despre procedeele pe care le aplică. După cum știți eu nu am încercat și nici nu cred că voi încerca prea curând tehnica epilării definitive, dar este ceva la acest site care m-a lăsat cu gura căscată și despre care trebuie să vorbim neapărat.

Intrând acum câteva zile pe site mi-a sărit în ochi un articol despre cum poți utiliza produsele lor pentru a scăpa de o problemă cu care multe femei se întâlnesc, și anume acneea. Nu mă așteptam ca ei să se preocupe și de această parte destul de neplăcută din viața unei femei așa că am fost tare curioasă să văd ce au de spus și ce remedii au găsit.

Eu am avut norocul de a nu avea probleme grave ale telenului, însă în fiecare an am avut perioade în care fața mea începea să îmi dea de furcă și asta din cauza temperaturilor mai ales. Neavând probleme majore am lăsat ca totul să revină la normal de la mama natură și am fost o norocoasă pentru că am reușit să scap repede de micii intruși, dar dacă voi știți că aveți nevoie de anumite produse pentru a scăpa de micile imperfecțiuni eu spun să intrați pe site-ul celor de la No+Vello și să încercați produsele oferite de ei.

Voi ce anume folosiți pentru zilele în care pe fața dumneavoastră apar mici coșuri?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu