image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Escape Room: Fantoma de la Operă



Voi știți că am devenit o iubitoare a camerelor de evadare din București așa că astăzi, după câteva luni bune în care nu am mai evadat de nicăieri, am ajuns împreună cu Emil, Daniela, Iulia și Ianolia la Fabrica Escape, un escape room care ne-a lăsat pe toți fără cuvinte.

Ideea camerei este destul de simplă: ești un cercetător, intri în camera iubitei Fantomei de la Operă și din cauză că aceasta l-a înșelat pe iubitul ei cu 20 de ani în urmă Fantoma te încuie în cameră. Singura modalitate de a ieși este să găsești un inel pe care trebuie să îl pui ” la locul lui”. Povestea este destul de simplă și va fi pe placut acelora care care au citit cartea, dar și pe placul celor care nu au auzit până acum de povestea celebră.

Trebuie să vă spun că am stabili un record în cameră! Da, dacă vreți să ne bateți trebuie să știți că noi am evadat după 32 de minute. Am fi ieșit mai repede dacă nu ne-am fi poticnit dintr-o greșeală la ultimul indiciu, dar important este că avem un loc de onoare pe panou.

Camera excelează prin decor care pare chiar luat din acea perioada, prin muzica pe care o auzi de la început până la sfârșit, dar și prin jocurile pe care trebuie să le rezolvi pentru a ăutea ajunge la final. Cu toate că nu sunt foarte multe puzzle-uri acest lucru nu îți ușurează deloc munca. Am dat de joculețe foarte interesante care ne-au dat puțin de gândit, dar pe care am reușit să le rezolvăm pentru că am avut o echipă foarte diversificată, fiecare reușind să ajute la rezolvarea a cel puțin un puzzle.

Un alt lucru ce trebuie menționat este faptul că pe noi tocmai aceste diferențe ne-au ajutat foarte mult. Nu vă pot spune de ce, dar au fost anumite momente în care anumite caracteristici distincte ale noastre ne-au ajutat și fără ele mă gândesc că ar fi fost puțin mai greu să rezolvăm misterele. Cu toate astea la final ni s-a explicat și cum ar putea fi rezolvată camera fără a dispunde toate ”miljoacele” așa cum a  fost în cazul nostru și vă spun sincer că este o cameră care poate fi făcută de oricine.

Cei de la Fabrica Escape au în lucru încă o cameră și abia aștept să ne întoarcem pentru a descoperi ce surprize ne mai pregătesc. Până când noua cameră va fi deschisă cel mai bine ar fi să dați o fugă pe strada 11 iunie numarul 50 și să descoperiți și voi misterul inelului.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu