image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

#Dudușiada



În 20 de zile anul se schimbă și cu prilejul ăsta am spus să schimb și eu câteva lucruri pe blog. Încep astăzi prin a vă anunța că #Dudușiada este aici! Ce este #Dudușiada? Ei bine va fi perioada de 20 de zile, de acum până la Anul Nou, în care voi scrie pe blog câte un articol în fiecare zi. Având în vedere că mi-am dat seama că în ultimul timp am postat destul de greu din cauza celor o mie de lucruri care mi-au stat pe cap, am spus să iau o pauză și să readuc blogul pe linia de plutire.

#Dudușiada este perioada din an pe care am plănuit-o astăzi la milimetru. În următoarele zile o să găsiți pe blog articole variate, articole despre evenimente curent și nu numai. În plus, în viitorul apropiat Duduș uită să viseze va împlini vârsta de 6 ani așa că vă promit câteva săptămâni pline pe aici!

Fiți cu ochii pe #Dudușiadă!


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu