image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre haine de copii


Dragii mei, astazi m-am decis sa revin cu un articol ceva mai diferit fata de ceea ce scriu eu de obicei. Daca in mod normal ati vazut multe articole despre haine de dama la mine pe blog astazi m-am decis sa vorbim si despre haine de bebelusi, haine pentru bratii nsotri mai mici, copiii nostri sau de ce nu, haine pe care sa le trimiteam cadou pritenilor care asteapta un bebe.

M-am gandit ca ar trebui sa scriu acest articol in momentul in care am fost invitata la botezul unor rude. Eram destul de entuziastmata de ideea ca o sa ajung sa vad iarasi minunatia de copil pe care o aveau asa ca am lasat pe ultimul moment cadoul pentru el. De ce o sa va intrebati? Ei bine pentru ca atunci cand esti entuziastmate te gandesti la o mie de lucruri, dar le uiti pe cele mai importante.

 Dupa cateva minute de panica in care incercam sa gasesc o solutie rapida pentru cadou mi-am sunat mama si am intrebat-o de unde cumpara ea mereu hainutele pentru verisoarele mele cand erau putin mai mici. Mama a inceput sa rada si mi-a recomandat site-ul celor de la Liloo. `Liloo?` am spus eu mirata, pentru ca suna a desen animat si nu a magazin. Am scris literele magice pe google si ce sa vezi, un site in culori pastelate mi s-a deschis in fata ochilor.

Acum o sa ma intrebati: ce are acest site special fata de un magazin de rand? Ei bine, cu totii cred ca stim ca uneori hainele de copii sunt mai scumpe decat cele de adulti. Acest lucru nu se intampla si pe Liloo, aici putand sa gasim o varietate destul de mare de hainute pentru prichindei la cele mai bune preturi. Am reusit sa gasesc aici cateva hainute tare dragalase pentru botez si nu numai, sincera sa fiu abia astept o alta ocazie pentru a face cumparaturi pe acest site.

Pe langa preturile extrem de avantajoase si varietatea de roduse, site-ul atrage si datorita design-ului, culori pastelate care va vor face sa vreti sa reveniti pe acest site pana si numai pentru a da uns croll pe pagina pentru a vedea ce mai este nou. Si credeti-ma, de fiecare data cand o sa reveniti o sa vreti sa incarcati cosul, pentru ca nu o sa puteti rezista tentatiei de a mai achizitiona cateva lucruri pentru micuti.
Voi de unde cumparati hainutele pentru copii? Cum ati aflat de Liloo si care este articolul vostru vestimentar preferat de acolo? Eu nu ma pot opri din holbatul la body-uri!!!

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu