image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De vorbă cu emma- Vitali Cipileaga


Mulțumesc librăriei online libris pentru această carte. Dacă vreți și voi să vă comandați cărți intrați pe libris atât pentru cărți în limba română cât și cărți în limba engleză. Și nu uitați: transportul este gratuit.
De vorbă cu emma este genul de carte pe care o citești și atât. Nu ai nevoie de cuvinte grele pentru a îi explica subiectul, nu ai nevoie de zile întregi în care să te gândești la ea, este o carte pe care o citești doar pentru sentiment, pentru simplul fapt că cineva a simțit la un momentdat aceleași lucruri ca și tine.

Nu mulți dintre voi știu că printre preferatele mele în materie de cărți se află și una despre care am impresia că a fost scrisă exact pentru mine. Nu îi voi da titlul, dar De vorbă cu emma m-a făcut să simt exact acest lucru, că anumite pasaje mi-au fost dedicate în totalitate.

Cartea este ușoară și tocmai de aceea am ales să fie ultima carte citită pe anul acesta, pentru că simțeam nevoia să citesc ceva care să îmi bucure sufletul, având în vedere că de când a început facultatea m-am tot învârtit printre cărți cu subiecte sociale, subiecte care nu ar fi fost potrivite pentru perioada asta frumoasă de Crăciun fără zăpadă.

De vorbă cu emma nu este o carte specială decât dacă vrei tu să o faci să fie specială. Este o carte din care o să culegi amintiri, o carte pe care nu o să o lași din mâini pentru că vrei să aflii puțin mai mult, vrei să redescoperi lucruri pe care credeai că le-ai uitat. 

Ce mi-a plăcut cel mai mult la această carte? Faptul că fiecare capitol începe cu un dialog între el și ea, două personaje interesante care trec prin problemele vieții de cuplu, dar și faptul că fiecare capitol se încheie cu câte un citat perfect ales. Nu am avut un citat preferat, unele mi s-au potrivit, cu altele nu am rezonat iar altele pur și simplu m-au topit.

De vorbă cu emma este cartea pe care poate să o citească oricine, la orice vârstă, dar o recomand mai ales celor peste 20 de ani care au trecut deja prin câteva încercări în ceea ce privește dragostea și vor putea să se regăsească mai mult în rândurile lui Vitali Cipileaga.


Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Am tot auzit de cartea asta în ultimul timp, o pun și eu pe listă. :D
    Mulțumim pentru recenzie!

    RăspundețiȘtergere