image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De la casă la acasă


Unul dintre cele mai grele lucruri ce au fost de făcut atunci când m-am mutat de acasă a fost să las în urmă pereții mei plini de amintiri. Nu vă mint când vă spun că în camera mea s-au întâmplat de-a lungul timpului foarte multe schimbări, iar pereții au avut cel mai mult de ”suferit”.

Nu mi-au plăcut niciodată camerele complet albe, camerele ale căror pereți nu spun nimic așa că prin adolescență am început să îmi împopoțonez pereții cu tot felul de postere. La un momentdat nu mai era niciun loc alb în întreaga cameră, dar mie îmi plăcea modul ăsta de viață, faptul că din fiecare colț al camerei eram ”privită” de artiștii mei preferați. Era totul perfect, ce să mai! Asta până în ziua în care părinții s-au hotărât să vopsească și a trebuit să dau jos absolut totul. Am fost anunțată încă de la început că posterele nu vor mai fi puse la loc așa că eram destul de tristă că aveam să pierd o parte importantă a camerei mele.

Apoi după câțiva ani mi-a venit o idee. Am cumpărat un evantai mare pe care l-am pus pe unul din pereți. Camera mea începuse să aibă iarăși formă așa că nu mă puteam opri. Peretele gol din stânga patului a fost următorul meu proiect: zeci de poze cu mine și prietenii mei au fost lipite acolo pentru a îmi aminti în fiecare zi de lucrurile pe care le făceam împreună. Apoi a venit momentul ușii pe care au fost lipite tot felul de citate, citate la care și astăzi mă uit când ajung pe acasă și îmi amintesc de tot felul de clipe din viața mea.

Camera mea era perfectă numai că facultatea a venit repede și eu a trebuit să mă mut în București și să o iau de la zero cu niște pereți înfiorător de albi. Primele zile au fost ok, mă tot gândeam cum să aranjez totul, dar Andrei mi-a spus de la început că nu avem voie să lipim nimic pe pereți și că, orice ar fi, chestiile lipite nu sunt ok într-o casă de oameni mari. Am îmbrățișat ideea pentru că știam că așa era, dar o idee năstrușnică mi-a venit în minte.

Tablouri, foarte multe tablouri! Am intrat pe site-ul celor de la Elefant unde găsim o varietatea incredibilă de tablouri pentru toate buzunarele și am început să îmi imaginez care tablou va sta pe unde. Momentan nu am achiziționat decât două, unul cu flori și unul cu o pereche de ochi și dacă mă întrebi pe mine tablourile astea sunt opere de artă în adevăratul sens al cuvântului. 

Acum pereții mei nu mai sunt albi iar eu pot sta liniștită că în apartament domnește armonia și frumosul.

Voi aveți tablouri în casă? Ați cumpărat vreodată tablouri de pe Elefant?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu