image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cumpărăturile sunt mult mai ușoare acum

Peste foarte puțin timp sărbătorile se instalează cu adevărat așa că doamnele știu ce înseamnă asta: zeci de cumpărături făcute atât la timpul potrivit cât și pe ultima sută de metri. Perioada asta a anului mie îmi place extrem de mult, mi se pare cu adevărat minunat că poți să stai cu familia, să te bucuri de ceilalți și, mai ales, să faci cadouri.

Iubesc să fac cadouri, după cum știți, și mai mereu încerc să cumpăr suficiente lucruri înaintea sărbătorilor pentru a fi sigură că nu rămân în ultimele zile fără daruri pentru cei dragi. Deși acest lucru se mai întâmplă, trebuie să recunosc, dacă o să mă căutați vreodată în luna decembrie să știți că eu sunt prin magazine. Nu contează ce fel de magazine, pot fi de haine, accesorii, de bucătărie, orice magazin în care pot găsi cadouri este perfect pentru mine.

Și pe lângă cadouri obișnuiesc ca în această perioadă să îmi refac stocul de lucruri ce nu trebuie să îmi lipsească din casă. Dacă nu știați, atunci când m-am mutat aici am amenajat un mic colț într-o debara unde am pus mereu lucruri esențiale. Acum o să mă întrebați ce înseamnă ”lucruri esențiale”. Este simplu, lucruri fără de care nu ai vrea să rămâi în casă, șampon, geluri de duș, lumânări parfumate și altele.

Deși sunt foarte atentă când vine vorba despre acest colțișor al casei anul ăsta se pare că voi face totul puțin mai diferit. Ce se va schimba? Faptul că am reușit să cumpăr deja toate cadourile iar magazinele sunt pline până la refuz cu oameni. Tocmai din acest motiv voi încerca să îmi cumpăr lucrurile esențiale din altă parte, de pe un site despre care v-am mai vorbit și înainte și anume Shopidoki.

De ce am ales să fac asta? Pentru că pe Shopidoki găsesc exact produsele de care am nevoie, uneori la prețuri mult mai avantajoase decât cele expuse în magazine, dar și pentru că îmi pot face toate cumpărăturile de acasă, acesta fiind un mare bonus pentru mine zilele acestea.

Consider că este mult mai ușor să îți faci cumpărăturile online așa că atâta timp cât pot cumpăra și elemente pentru casă, de ce să nu o fac? Cumpărăturile online nu au fost inventate doar pentru a cumpăra haine, ci toate lucrurile de care ai nevoie și cei de la Shopidoki știu acest lucru.

Voi de unde o să vă cumpărați lucrurile esențiale luna aceasta? Ați făcut cumpărături de pe site-ul celor de la Shopidoki până acum?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu