image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cadoul perfect de sărbători


Nu am fost întotdeauna o împătimită a lucrurilor pentru fete. Atunci când eram mică, deși încercam din răsputeri să arăt cât de ”feminină” eram, nu îmi ieșea mai deloc și ajungeam să fiu un mini băiețel. Am fost un copilaș tare ciudat din punctul ăsta de vedere, iubeam schimbarea, îmi plăcea la nebunie să port fuste, dar eram atât de încântată de gropile din fața blocului încât mai mereu mă găseai sărind peste astfel de gropi sau făcând orice necesita forță. Da, iubeam să arăt că sunt bună în anumite întreceri ”sportive” așa că nu aveam o problemă să las păpușile și să mă apuc să alerg minute întregi.

Acest lucru s-a schimbat treptat. Prima dată mi-am dat seama că îmi plac foarte mult încălțările cu toc, apoi că machiajul este o chestie tare interesantă, urmând ca într-un final să încerc să mă port cât mai feminin cu putință. Care a fost momentul în care mi-am dat seama că feminintatea este unul dintre cele mai frumoase lucruri cu care m-am născut?

Asta este destul de ușor de ghicit, dacă ești femeie: acel moment în care mama m-a luat frumos de mânuță și m-a dus prima dată la salon. De ce? Pentru că ăla este primul moment din viața ta când îți dai seama că o femeie are dreptul de a se răsfăța prin cele mai frumoase lucruri cu putință atunci când trebuie să aibă grijă de frumusețea ei.

De atunci au trecut ani întregi și lucrul care nu mi-a ieșit niciodată din cap a fost acela că eu trebuie să am grijă de mine pentru că, deși nu haina îl face pe om, trăim într-o societate în care prima impresie este foarte importantă pentru oameni.

De ce am vrut să vă spun aceste lucruri? Pentru că în curând vin sărbătorile și cel mai frumos cadoul pe care puteți să vi-l faceți, doamnelor, este o programare la Simone Beauty Center unde puteți să vă bucurați atât de un epilat ipl ca la carte, dar și de procedee mult mai ample spre exemplu procedee anticelulitice.

Voi când v-ați dat seama că a fi femeie este un atuu? Și care este locul unde vă simțiți cel mai bine atunci când vreți să vă înfrumusețați?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu